سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شما خواننده ی ارجمند میتوانید به نوشته ی حاضر که ما نام یهود و امت رسول خدا بر آن نهاده ایم و تصمیم داریم پیروان نبی معظم و رسول مکرم پروردگار را از مصائب آنچه که یهودیگری میخوانیم آگاهی و پرهیز دهیم ،  عنوان خوی یهودی ، روح  یهودی و یا تفکر یهودی  بدهید ، میتوانید آن را مقدمه ای بر خصلت های  یهودی بخوانید ، میتوانید نام بیماری یهودیگری بر آن بگذارید . بهر حال  یهودیگری که در فکر و عمل غیر یهودی خود را آشکار میسازد و با انواع حیل در صدد زینت دادن خود است ، بیماری است . و متاسفانه از نوع بیماریهای مسری است .

 

یهودیگری و حدیث رسول خدا  .

 

به همین خاطر در ابتداء تقاضا میکنم با گوش جان شنونده ی کلام رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم باشید ، میفرماید : چیزی در بنی اسرائیل جاری نشده مگر اینکه در امت من واقع خواهد شد .  لم یجر فی بنی اسرائیل شیء الا و یکون فی امتی مثله حتی الخسف و المسخ و القذف .

در روایت دیگری که از آن سرور به ما رسیده است ، حضرت به تقلید و کپی برداری مو به مو ، و آنگونه که در روایت است وجب به وجب و ذراع به ذراع اعمال ، رفتار و روش زندگی کسانی که پیش از ما بوده اند ، اشاره میکنند : لترکبن سنن من کان قبلکم شبرا بشبر و ذراعا بذراع . تا جایی که میفرمایند : اگر یکی از آنان وارد سوراخ سوسماری شده باشد ، شما نیز وارد آن خواهید شد ، لو ان احدهم دخل جحر ضب لدخلتم . تا جایی که میفرمایند : حتی اگر یکی از آنان در خیابان و در راه با همسر و زنش همبستر شود ، شما نیز چنین خواهید کرد ، و حتی لو ان احدهم جامع امراته بالطریق لفعلتموه .

 

بحث تفکر است .

 

وقتی ما از یهود میگوییم و شما از یهود میشنوید ، ذهنتان را به یک مشت آدم محدود نکنید . بحث ، کلی تر و فرا تر از یک مشت آدم است . بحث تفکر است . بحث روح یهودی است . بحث سرشت و بحث خصلت هایی است که در آیات و روایات مورد مذمت و سرزنش قرار گرفته است .  بحث خوی و سرشتی است که به قول آقای عجاج نویهض یک واحد تجزیه ناپذیر است . نه زمان در آن اثر میگذارد و نه منطقه ی جغرافیایی ، بلکه فقط رنگ عوض میکند و عنصر اصلی آن همچنان تغییر ناپذیر باقی میماند . ما روی گوشت و پوست و استخوان بحث نمیکنیم ، سخت افزاری گفتگو نمیکنیم ، گرچه در سخت افزار هم گفتنی ها فراوان است . آنهایی که پیش از این متذکر خطر یهود شدند از آنجاییکه عمده ی نگاهشان را به یهود جسمانی و یهودیت خاص معطوف نمودند و از بیماری ای که یهود تولید کننده ی آن است و غیر یهود را در بیشتر موارد ناخودآگاه در دام خود قرار میدهد ، غفلت ورزیده اند ، سرانجام بواسطه ی سرایت بیماری ، مردمانشان را یهودی یافته اند . سخنان Benjamin Franklin بنیامین فرانکلین یک سال پیش از فوتش ، به سال 1789 در زمانیکه قانون اساسی ایالات متحده آمریکا تصویب میشد ، اگر بپذیریم که القائی یهودی درکار نیست و از سر صدق و درستی بیان شده است ، باید قبول کنیم که فهم او از یهود و از خطر یهود فراتر از یهود جسمانی و سخت افزاری نرفته است . میگوید : یک خطر هولناک ایالات متحده را تهدید میکند و آن خطر یهود است . آقایان ، یهودیان در هر نقطه ای از جهان که گام نهاده اند ، اخلاق را نابود ساخته و بنیاد اقتصاد آن جا را تباه کرده اند . آنها همواره در عزلت به سر میبرند و با دیگران اختلاط و همزیستی ندارند . ... اگر به موجب قانون ایالات متحده ، امروز ایشان از این کشور اخراج نشوند ، به یقین سیل پر خروش مهاجرت این جماعت به آمریکا ، باعث میشود  طی یک صد سال آینده بر ما مسلط شده و بر ما حکومت کنند . ... آقایان ، من هشدار میدهم ، اگر این طائفه را امروز از بلاد خود نرانید ، به زودی ، در حالی که در گورها خفته اید ، فرزندان و نوادگانتان ، شما را نفرین خواهند کرد .

هنری فورد در ابتدای قسمت دوم کتابش یهود بین الملل با اشاره به جمله ای از تئودور هرتزل که میگوید :  

The Jewish Question exists wherever Jews appear, says Theodor Herzl, because they bring it with them. 

 

هر کجا یهودیان ظاهر شوند مساله ی یهود نیز وجود دارد ، زیرا آن را با خود حمل میکنند .

 

با عدم تسلیم در برابر این القای یهودی ، که همه ی مساله و همه ی مشکل در یهود جسمانی است ، اعلان میکند که مساله ی مورد بحث ما ، فکر یهودی است نه مردم یهود ، و یهودیان تنها به عنوان ابزار انتقال این فکر مورد نظر میباشند ، در بررسی مساله ی یهود ، اعمال نفوذ و تفکر یهودی است که تعریف و تبیین میشود .   

It is not the Jewish people but the Jewish idea, and the people only as vehicles of the idea that is the point at issue. In this investigation of the Jewish Question, it is Jewish influence and the Jewish Idea that are being discovered and defined.

 

آقای فورد به خاطر پی بردن به این القای یهودی مورد آزار و اهانت یهودیان نیز قرار گرفت .

 

واضح است آنانیکه تسلیم این القاء یهودی شده اند و مساله ی یهود را در یهود جسمانی پذیرفته اند ، حل آن را نیز در حذف این طائفه ی مکار از سرزمینشان دیده اند . حذف جسمانی چه به صورت قتل یهودی و چه به صورت کوچاندن یهودی علاوه بر اینکه هیچگاه مساله ی یهود را برایشان حل نکرد بلکه در مواردی بر قدرت تفکر ، نفوذ و سرمایه یهودی افزوده است .

 

آنچه امروزه قطعی و مسلم است ، یهود در یک مبارزه ی سخت افزاری متحمل زیان نمیشود ، اضمحلال خود را در اینچنین مبارزه ای نمیبیند ، بعلاوه یکی از راه های رشد و ماندگاری اش را در همین نوع از مبارزه یافته است . لذا یکبار دیگر در ابتدای نوشته یمان از شما خواننده ی فهیم تقاضای اکید داریم که محدوده ی ذهنتان را از یهود جسمانی فراتر برده و با ورود در بحث تفکر یهودی و شناخت خصلت های یهودی ما را در این راه یاریگر و همراه باشید .

ادامه دارد ...

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 89/11/15ساعت  6:8 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]