سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در دفاع از مظلوم (22)

و اینبار دکتر احمدی نژاد (قسمت دهم)

فرمول زمین زدن دکتر احمدی نژاد

قسمتی از سخنرانی فرمانده ارشد دفاع مقدس ، برادر عزیز حاج سعید قاسمیه که در مجموعه فرهنگی سیدالشهداء(ع) تهران ایراد شده است .

اگر می خواهید احمدی‌نژاد را زمین بزنید، من یک فرمول طلایی می شناسم که اگر پیاده اش کنید، حتماً احمدی‌نژاد را زمین خواهید زد. البته شما ما را به مشورت نمی گیرد و با کسان دیگری مشورت می کنید. اگر این فرمول را اجرا کنید، به شما قول خواهم داد که قطعاً در همان مرحله اول رأی خواهید آورد.

حالااین فرمول طلایی چیست؟

1- اگر احمدی‌نژاد هر 2 هفته یک سفر استانی می رود، شما باید هفته یک سفر استانی بروید.

2- اگر احمدی‌نژاد هر ماه به یک خانواده شهید و ایثارگر سر می زند، شما باید هر هفته سر بزنید.

3- اگر احمدی‌نژاد ماشینش پژو 504 است، ماشین شما باید پیکان باشد.

4- اگر منزل احمدی‌نژاد در نارمک است، منزل شما باید شوش، خزانه یا نازی آباد باشد.

5- اگر احمدی‌نژاد دست پدر شهید را می بوسد، باید پای پدر شهید را ببوسید.

6-اگر احمدی‌نژاد هولوکاست را زیر سؤال می برد، شما باید اصل موجودیت اسرائیل را زیر سؤال ببرید.

7- اگر جایی احمدی‌نژاد در برابر مصر و اردن و عربستان نرمش نشان داد، شما باید سرسخت باشید.

8- اگر احمدی‌نژاد در سازمان ملل، دانشگاه کلمبیا و ژنو با سخنانش دنیا را بهم ریخت و قلوب مستضعفین را فتح کرد، شما باید در هر سخنرانی بین المللی خود چنین کنید.

9- اگر احمدی‌نژاد روزی 18 ساعت خستگی ناپذیر می دود و کار می کند، شما باید 20 ساعت کار کنید. اگر چه می دانیم این مدل کارکردن احمدی‌نژاد به سن و سال شما نمی خورد و شما پیرتر از این حرف‌ها هستید.

10- اگر احمدی‌نژاد به سیلی خوردگان و مستضعفین عالم، جرأت و جسارت بخشیده است، شما باید در صدد متحد ساختن آنها و ایجاد یک جبهه بین المللی مقاومت باشید.

11- اگر احمدی‌نژاد خود را خادم ملت می داند، شما باید خود را نوکر ملت بدانید.

12- اگر جاهایی ازاصول انقلاب و منافع ملت عقب نشینی کرد، شما باید پیش روی کنید.

13- اگر احمدی‌نژاد پروژه هسته ای را پیش برد، باید ما را به قدرت الهی تبدیل کنید.

14- اگر احمدی‌نژاد توانست ما را به عضویت باشگاه فضایی در آورد، شما باید مار ا به قدرت فضایی تبدیل کنید.

 

خود خواهی بزرگ .

 

یهود و نصاری زمانی شما را بعنوان دوست میپذیرند که ربوبیت و آقایی آنها را بپذیرید . آنچه که آنها را در مقابل شما یکی ساخته است و حاضر نیستند سر سوزنی از آن کوتاه بیایند ، همین مطلب است . تمام دعوا ها و نزاع هایی که یهودیان و مسیحیان با خود و متحدا با غیر یهود داشته اند حتی آنهایی که رنگ و لعاب معنوی و دینی بخود گرفته است ریشه در این خود خواهی بزرگ دارد . یهود و نصاری به مثابه ی صیادی که قصد ماهیگیری دارد ، لذا قایقی مهیا میکند ، به دل دریا میزند و با توری که از پیش آماده کرده است ، به صید ماهی میپردازد ، زمینه های برده گیری را مهیا کرده اند . به آیه ی - یسارعون فیهم - و به کلمه ی - فیهم - توجه کنید . آیا نمیخواهد بفهماند آنهایی که به سوی یهود و نصاری میشتابند ، در فضا و در موقعیت قرار گرفته اند ، در آن فضا و در آن موقعیت کلمه ی - الیهم - معنا ندارد ، به سوی آنها نمیشتابند . فیهم ، درست است . همانطور که در آیه آمده ، یسارعون فیهم - در آنها میشتابند .

بدین منظور یهود دست روی عصب حساس ذهن آدمی میگذارد ، جمعی ، عصب حساسشان در شکمشان است . لذا با حرام خواری ، شراب خواری ، خوردن گوشت خوک و اخیرا با خوردن قاذورات همراه با آخرین متدهای نمایشی با بکارگیری مطربان ، رقاصان و اعمال شنیع شهوانی و با استفاده از کاباره های گرانقیمت و... در تور گسترده ی احبار و رهبان که قرآن عزیز مهر حرام خواری بر پیشانیشان زده است ، میافتند .  ان کثیرا من الاحبار و الرهبان لیاکلون اموال الناس بالباطل .

و در این میان جمعی حقیر عصب حساسشان در حس بویاییشان قرار دارد ، اینان نخورده مستند ، قطعا حسرت این گروه در جهنم بیشتر است ، آش نخورده و دهن سوخته برای اینهاست . اینها کسانی اند که غیر مستقیم ، رسانه ای ، من حیث لا یشعرون و از طریق دستگاههای گیرنده ی ماهواره ، فیلمها ، نمایشها و از طریق ژورنالهای بعضا موجه و رادیو های پرطمطراق در تور حاخامها و کشیش ها قرار گرفته اند .

یهود برای آنهایی که به هر دلیلی دوست ندارند عصب حساسشان در شکمشان باشد ، نیز برنامه دارد . تحریک عصب مال اندوزی ، شهرت طلبی ، مقام پرستی از جمله حیله های کارای آنان است . از خدعه های کثیف و از نیرنگهای تهوع آور دست گذاشتن بر عصب دانش طلبی آدمیان است . لذا جمعی با صرف هزینه و از دست دادن عمر به حساب خود دانشی کسب کرده اند ، فارغ التحصیل از دانشگاهی شده اند ، غافل از اینکه ریشه های دانش غربی به مثابه ی - مثلهم کمثل الحمار یحمل اسفارا - کنیسه ای است و با دانشجویش معامله ی حمار دارد و از آنان فراوان و فراوان در انقلاب های استحماری که منجر به استثمار ملتها شده و میشود ، بهره برده و میبرد . خروج از این دام به آسانی میسر نیست . از خدا امداد میطلبیم و به او استغاثه میبریم .

آیه جای کار زیادی دارد ، غرض بیان تهدید بود که به اختصار گفته شد . خودتان آیه را مطالعه و مطلب ما را از فشردگی خارج ، و با شرح فراگیر سایر دوستان را از برداشتهای ناب که خداوند در ذهن و اندیشه تان قرار میدهد ، آگاه سازید . 

ادامه دارد ... 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/3/15ساعت  12:3 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]