سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سقوط ، پاداش خیانت

سر انجام عصر امروز جمعه 1 / 2 / 1385 پنجمین دوره ی لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید . از فریاد های جوانان پرشور ، تشویق ها ، شادی ها ، غم ها ، حرص و جوش های مربیان و دست اندرکاران و ... فقط خاطره ای به یادگار باقی خواهد ماند .

از این میان حکایت فوتبال روز 6 / 3 / 1384 و شکست حیرت آور تیم فوتبال سقوط کرده ی شهید قندی در مقابل راه آهن تهران که باعث شد اشک در چشم فوتبال دوستان آبادانی ترانه ی خیانت و کم فروشی را زمزمه کند ، مدیریت مقبول رئیس فدراسیون فوتبال را به چالشی سخت کشید . بدون تردید آقای رئیس در کتاب های دوره ی دانشجویی اش چیزی از نفوذ یهود و نفوذ فکر های یهودی شده ، در ورزش نخوانده است . و شاید نمیداند که جنبه ی تجاری فوتبال که متاسفانه شکل کثیف و پلید آن در مملکت ما هم ساری و جاری است ، از القاأت و ابتکارات یهود است . و این مطلب جدیدی نیست ، بیش از هشتاد سال پیش مرحوم آقای هنری فورد در کتاب ارزشمندش یهود بین الملل میگوید : آنچه برای ورزش کاران به معنای سرگرمی و ورزیدگی است از دید یهود به جز پول معنایی ندارد . یهود در عرصه ی ورزش وارد شد تا رقابت را تبدیل به سرمایه کند و به غیرت و حمیت رقبای ورزشی جنبه ی تجاری ببخشد .

و پر واضح است ، جایی که پول خدایی کند ، نباید توقع داشت تا آنانی که باید الگو های انسانی و آیه های مهربانی باشند ، عطر خوشبوی جوانمردی را در فضای ورزشگاه ها و شهر هایمان آکنده سازند .

و حزن آورتر اینکه ، پافشاری رئیس فدراسیون بر اجرای احکام فیفا و ناخوشایندی او بر اجرای عدالت ، پاداشی بدتر از سقوط تیم فوتبال شهید قندی ، از جانب گردانندگان فوتبال دنیا نصیب فوتبال ملی ما ساخته است . بایکوت در مسابقات تدارکاتی ، کاریکاتور شدن بعضی از بازیکنان فوتبال ، زوزه های گاه و بیگاه تحریم فوتبال ایران ، و جوی مملو از عدم مهربانی و ایجاد نا امنی روانی از جمله پاداش های غیر رسمی فیفا به خاطر زیر پا گذاری احکام داخلی است .

باید بپذیریم ، هر اندازه که به گرگ نزدیک شویم به همان اندازه دندان های تیزش را در گلویمان فرو خواهد برد . این یک جنگ واقعی است منتهی ما به جهت آماتور بودنمان هنوز باور نکرده ایم .

اما شهید بزرگوار مرحوم قندی ، که مدت کوتاهی بعنوان وزیر مخابرات در دولت شهید رجایی افتخار حضور داشت و منشاء خدماتی شد ، انسانی وارسته ، مومن ، باسواد و در عین حال متواضع و تسلیم در برابر حق بود . نام نیکوی او همچنان ذائقه هایمان را نوازش میدهد و کاممان را با قندی معنوی ، شیرینی ای عارفانه می بخشد .

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 85/2/1ساعت  5:32 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]