سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم


برجام با یهود و ضرورت احیای - و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة.


اکنون که با تدبیر و تیزبینی و دوراندیشی رهبر مقتدر جمهوری اسلامی، حضرت امام خامنه ای بررسی برجام در مسیر قانونی، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد مطالعه و نقد و نقادی قرار می گیرد،


بجاست مفاد آیه 60 سوره انفال که می فرماید: و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدو کم-  


به حکم فطری آینده نگری در امر مبارزه با دشمن و به مصابه جنگ اول به از صلح آخر و اینکه چرا عاقل کند کاری  که باز آرد پشیمانی، نصب العین نمایندگان و آحاد مردم مومن و با شعور ایران عزیز قرار گیرد،


باشد که لطف و عنایت ویژه الهی همه دلسوزان و همه دلبستگان به تنها انقلابی که در عصر جدید به نام خدا شروع و به فرماندهی الهی مردی که هیچگاه نترسید و ترساند، به انجام رسید، را در بر گیرد.


کلمه - اعدوا - فعل امر است به معنای خود را آماده و مهیا سازید، به همه مردم مومن و مسلمان فرمان می دهد، که: در برابر آنها تا می توانید نیرو و اسبان سواری آماده کنید تا دشمنان خدا و دشمنان خود را بترسانید.


واضح است که این وجوب عینی است و تا ابد استمرار خواهد داشت. آیه به صراحت به همه آحاد مردم و بویژه به نمایندگان مردم مسلمان ایران می گوید: راه رسیدن به شهر صلح از جاده قدرت می گذرد، به عبارت دیگر صلح را در سایه قدرت بدست آورید.


آماده کنید خودتان را - لهم - برای آنها. ببینید چه امری و چه چیزی به شما و به مردم تان قدرت و شوکت می دهد، چه اموری در دل دشمنانتان خوف مستمر و رعب همیشگی ایجاد می کند، چه چیزهایی بدخواهان معلوم و نامعلوم را می ترساند، آن چیز و آن امور را مهیا کنید.

 

ما استطعتم - حد یقف ندارد، دستتان باز است. من قوة - از نیرو، و این کلمه - من قوة - بقدری عام است که از خضاب به رنگ سیاه که ظاهرا ساده و ابتدایی است، گرفته تا بمب اتم و فوق بمب اتم را شامل می شود.


هر چیزی که توانایی ایجاد رعب و رهب در دل دشمن را داشته باشد، می خواهد:


آمادگی جسمانی آحاد مردم باشد،


آموزش های فراگیر رزمی باشد،


دانش طلبی تخصصی فنون نظامی باشد،


تبحر در امور رسانه باشد،


نظم و انضباط در امور اقتصادی و اجتماعی باشد،


پر بودن انبار غله و آذوغه باشد،


فراوانی زاغه ها، قورخانه ها و زرادخانه ها باشد،


مهارت در گفتگو و عدم اعتماد در مذاکره با دشمن باشد،


فراگیری مهربانی در خانه، خانواده و جامعه باشد،


ایجاد کار و شغل باشد،


تسهیل در امر ازدواج و تکثیر نسل و کثرت اولاد باشد،


انفاق و دستگیری محرومین باشد،


و یا می خواهد:


قانون و وضع قوانین محکم با مشخصه - اشداء علی الکفار و رحماء بینهم - باشد،


همه این امور باید بکار گرفته شود، تا دشمن خیره سر دست از شرارت بردارد.

 

نیرو و قوه همانگونه که رسول خدا(ص) فرمود: الا ان القوة الرمی، انداختن و پرتاب کردن است. و رمی آن چیزی است که به سوی دشمن و یا به روی دشمن پرتاب می شود.

 

ممکن است گلوله، فشنگ، خمپاره، توپ و یا بمب باشد و ممکن است قانونی باشد که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد و شورای نگهبان آن را تایید می کند. 


گرچه رسول خدا(ص) در زمان خود از منجنیق نیز در نبرد با دشمن استفاده کرده است، با این حال مظهر کامل و مصداق بارز قوة در آن زمان اسبان جنگی - و من رباط الخیل - و اسبان آموزش دیده بوده است و پر واضح است که اسبان جنگی در این زمان تانک ها، هواپیما ها، موشک ها، بمب ها و بمب اتم و در آینده تجهیزات پیشرفته دیگری خواهد بود.

 

رسول خدا(ص) رباط الخیل را معنا می کند. انه قال: ارتبطوا الخیل فان ظهورها لکم عز و اجوفها لکم کنز. اسب ها را ببندید که ظاهر آنها برای شما عزت و باطن آنها برای شما گنج است.


و نیازی به بیان نیست که فراهم آوردن این همه تجهیزات نظامی و ادوات جنگی برای بازدارندگی است. ترهبون به عدو الله و عدو کم. دشمن تان را بترسانید.

 

بدانید یا ندانید، بخواهید یا نخواهید، ایمان و باور به معنا و مفهوم آیه شریفه داشته باشید یا نداشته باشید، فرقی نمی کند، زمانی دشمن دست از سر شما برمی دارد که او را به مرگ بگیرید تا به تب راضی شود. بنابر این:


سانترفیوژ ها را ارتقاء و افزایش دهید،

 

رآکتور آب سنگین اراک را تکمیل کنید،

 

فردو را زنده نگه دارید،

 

ذخائر اورانیوم غنی شده را از دست ندهید،

 

ایمان تان را تقویت کنید،

 

نهضت های آزادیبخش را حمایت کنید،

 

فریاد بلند عدالت خواهی را در دنیا به صدا درآورید،

 

اتفاق کلمه و اعتماد به وعده های خدای متعال داشته باشید،

 

گستاخی ها و تحمیل محرومیت های ده ساله و پانزده ساله دشمن عنود را رد کنید،

 

رشد اقتصادی تان را در درون مرز هایتان جستجو کنید،

 

متوجه چشم های نگران و کنجکاو بسیاری در دنیا که رفتار شما در مواجهه با دشمن را به رصد نشسته است، باشید،

 

شک و تردید را از خود دور سازید، بدانید که موضع تهاجمی شما دشمن را مرعوب و تحریم های ظالمانه را کمرنگ و ان شاء الله خنثی خواهد ساخت.   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 94/6/15ساعت  8:41 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم


    برجام با یهود، و آیا گرگ مهربان می شود؟

     

     ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای حسن روحانی، در نشست خبری به تاریخ شنبه 1394/6/7 می گوید:


    از جمله در مسئله برجام چینی ها می توانند کمک کنند تا راکتور اراک پیشرفته تر شود. چین و یکی دیگر از کشور های 5+1 این کار را می کنند که شاید آن کشور آمریکاباشد.

    ( پایگاه خبری افتاب، کد خبر: 316253 ) 

     


    دوستان عزیز و خوانندگان ارجمند به یقین می دانند که از ویژگیهای منحصر بفرد گرگ علاوه بر درندگی، خونریزی، حرص و زیاده خواهی، تربیت ناپذیری است.


    خدای قادر متعال یهود را به عنوان قومی که قدرت خدا را محدود و ناچیز می شمارد و او را عاجز و دست بسته می داند، به جهانیان معرفی کرده است.

     

    وَ قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةیهود گفتند که دست خدا بسته است. یعنی قدرت خدا بطور اطلاق نیست.

     

    آنگونه که در فرمایش امام صادق علیه السّلام آمده است: یعنون انه فرغ مما هو کائن.


    مراد یهود از دست بستگی خدای متعال یعنی از خلق و آفرینش کائنات فارغ شده است.


    به عبارت دیگر غلّ الید کنایة عن عدم الربوبیة: یعنی ربوبیت عالم و آدم از خدای متعال سلب شده است.


    باید گفت که منشاء همه و یا بسیاری از جفا ها و خیانت های یهود در طول تاریخ  به یک اعتقاد سخیف و یک رذیله وهمناک بر می گردد، و آن اینکه یهود غیر خود را ناانسان، گوئیم و امی می خواند: 

     

    ذلِکَ بِأَنَّهُم لَیْسَ عَلَیْنا فِی الْأُمِّیِّینَ سَبِیل. به این معنا که یهود حق دارد بر غیر یهود مسلط باشد، همچنان که گرگ حق دارد بر گوسفند مسلط باشد.


    از همین رو احکامی که در ده فرمان آمده از قبیل: پدر و مادرت را احترام کن، قتل نکن، زنا نکن، دزدی نکن، دروغ نگو، چشم طمع به مال و ناموس دیگران نداشته باش، به فکر تصاحب غلام و کنیز، گاو و الاغ، و اموال همسایه ات نباش.  تماما متوجه به همنوع یعنی متوجه به یهودیان است.


    بعبارت دیگر یعنی به پدر و مادر یهودیت احترام بگذار، پدر و مادر های غیر یهودی احترامی ندارند.


    قتل نکن یعنی برادر یهودیت را نکش، کشتن مردان غیر یهود با مانعی مواجه نیست.


    زنا نکن یعنی با خواهر یهودیت زنا نکن، اما زنا با زن غیر یهودی ایرادی ندارد.


    دزدی نکن یعنی از یهودی ندزد، اما دزدی از غیر یهودی جائز است.


    دروغ نگو یعنی به همنوع یهودیت دروغ نگو، اما دروغ به غیر یهودی از ضروریات است.


    این نوع رفتار و این نوع کنش تهوع آور بر می گردد به: لَیْسَ عَلَیْنا فِی الْأُمِّیِّینَ سَبِیل.


    حضرت علامه طباطبایی رحمة الله علیه عبارتی در تفسیر ارزشمند المیزان دارند که می فرماید: و هذا یؤدی إلى معاملتهم مع غیرهم معاملة الحیوان العجم کائنا من کان، و این خود باعث شده که یهود با غیر یهود معامله حیوان زبان بسته بکند، هر معامله ‏اى که باشد. و این عقیده اگرچه در کتاب باصطلاح مقدس تورات وجود ندارد، اما عقیده‏ اى است که از دهان احبار خود گرفته و به اصطلاح سینه به سینه به دیگران منتقل کرده ‏اند، دیگران هم کورکورانه از آن تقلید نموده ‏اند.


    اینکه در باب یک سفر آفرینش آمده سرانجام خدا فرمود: انسان را شبیه خود بسازیم، تا بر حیوانات زمین و ماهیان دریا و پرندگان آسمان فرمانروایی کند، پس خدا انسان را شبیه خود آفرید.


    انسان در نگاه یهود یعنی یهودی و غیر یهودی حیوانی بیش نیست.


    اکنون که می گوید: یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَة، دست خدا بسته است. و نیز بنابر آنچه در سفر آفرینش می گوید: خدا در روز هفتم آفرینش دست از کار کشید و آرام گرفت. به این معنا است که ربوبیتی در کار نیست.  


    گویا می گوید: وظیفه خدا فقط بجای آوردن یک فعل بود و آن فعل هم در پایان روز جمعه به اتمام رسید و با شروع روز شنبه خداوند قدرتش را تفویض نمود.

     

    و اکنون کائنات خود بخود بدون افاضه فیضی از جانب مدبری در کار و در حرکتند.


    و نکته مهمتر حذف قدرت خدای متعال از مدیریت زمین است، وقتی خداوند حاکمیت، مدیریت و قدرتش را در آسمان ها تفویض نمود و خود آرام گرفت، چرا در زمین اقتدار و مدیریتش را تفویض نکند؟ و واضح است که مدیریت زمین باید از آن کسی باشد که شبیه خداست. و آن هم یهود است.

     

    این است که بلافاصله بعد از جسارت یهود، حضرت باری تعالی می فرماید: غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ‏ دستهاى خودشان بسته باد.


    از آنجاییکه یهود نقیصه دست بستگى و سلب قدرت را به خدای متعال نسبت داد، خدای حکیم با همان لفظ، آن منقصت را به یهود برگرداند.

     

    و برای آنچه که گفتند آنان را لعن و نفرین فرمود: وَ لُعِنُوا بِما قالُوا و بدین سخن که گفتند ملعون گشتند.


    و در ادامه خدای متعال نمی فرماید: یَدُ اللَّهِ مَبْسُوطَة. می فرماید: بَلْ یَداهُ مَبْسُوطَتانِ یُنْفِقُ کَیْفَ یَشاء. بلکه دست هاى خدا گشاده و باز است. به هر سان که بخواهد انفاق مى‏ کند.


    ید بصورت مفرد کنایه از قدرت است و به صورت تثنیه کنایه از کمال قدرت. نه آسمان ها و کائنات بی نیاز از قدرت و تدبیر الهی است و نه مدیریت زمین به یهود تفویض شده است.


    اکنون از شما خواننده ارجمند می پرسم قومی که خدا را عاجز بداند و قومی که مورد لعن خدای متعال قرار گیرد و در های رحمت و مغفرت الهی را بر خود ببندد و همچنان بسته نگه دارد، آیا قابل تربیت است؟


    آیا می توانید تصور کنید که روزی بشر موفق شود گرگ را همچون گوسفند رام و تربیت کند؟


    اگر چنین تصوری برایتان میسر شد، تربیت یهود هم میسر خواهد شد. گرگ هیچگاه رام نمی شود، یهود هم هیچگاه دست از شرارت برنمی دارد.


    وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لَا النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم این یهودیان و به تبع آنها نصرانی ها هرگز از تو ای رسول خدا(ص) راضى نمیشوند مگر وقتى که تو به دین آنان درآیى.


    آیا برای شما خواننده محترم قابل تصور است که رسول خدا(ص) از روش و منش یهودیان که آمیخته با انواع هواها و هوس های شیطانی است تبعیت کند؟


    اگر چنین تصوری را محال می دانید، ناگزیرید رضایت و خشنودی یهود از رسول خدا(ص) را برای همیشه محال بدانید.


    یهود قومی است تربیت ناپذیر و آنهاییکه در دنیای اسلام به دنبال تبیین و باصطلاح اجرای شعار تبدیل دشمن به مخالف هستند، چه بدانند و چه ندانند چه بخواهند و چه نخواهند راهی جز تبعیت از یهود و نصاری و سرسپردگی و زوزه کشیدن برای آنان نخواهند داشت


    اکنون با توجه به گفته شیخ حسن روحانی رئیس جمهور که شاید آمریکا راکتور آب سنگین اراک را برایمان پیشرفته تر بسازد، آیا ممکن است بزودی شاهد یکی از شگفتی های آخرالزمان باشیم؟ آیا ممکن است که گرگ درنده پستان به دهان بره مادر مرده بگذارد؟



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 94/6/8ساعت  2:58 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم


    برجام با یهود، سربازان امام زمان(عج) و جایگاه فتنه


    از جمله عواملی که سد سیر و سلوک الهی می کند، از رشد و تعالی باز می دارد، بال پرواز را از آدمی می گیرد، جامعه را متوقف می سازد و یا به ارتجاع می کشاند، فرار از فتنه، فرار از اذیت و آزار دشمنان و تمایل به زندگی راحت است. چنین فراری در ادبیات دینی از آنجایی که ریشه در پندار دارد بشدت مورد نکوهش و بسختی محکوم شده است.

     

    نفرین قرآن حکیم که فرمود: قتل الخراصون - شامل مردمی است که در بند وهم و ظن و گمان گرفتار آمده اند. دلبستگی به پوسته و چسبیدن به زمین در فرهنگ قرآن و نیز در فرهنگ عقلاء قطعا نافی مغز و عدم عمق نخواهد بود.


    پندار مردم به اینکه اقرار به لسان و اعتراف به زبان حقیقت ایمان است و آنان همینگه بگویند: ایمان آورده اند، رها می شوند از جانب خدای متعال و در آیه دو سوره عنکبوت رد شده است. آنچه که حقیقت ایمان، خلوص و عیار آن را آشکار می سازد موضع و عملکرد مردم در فتنه است.

     

    اینکه گفته می شود: ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند زمانی ارزش واقعی دارد که در عمل، در بزنگاه ها و در میدان تصمیم و انتخاب خود را نشان دهد.


    فتنه مانند اکسیژن فضا را و مردمان را در بر گرفته است. دنیای بدون اکسیژن چیزی جز مرگ و نیستی با خود نخواهد داشت. دنیای بدون فتنه نیز جدای از اینکه قابل تصور نیست، دنیایی است خالی از روح و خالی از معنا. دنیایی است که مفهوم مومن، کافر، منافق، مسلمان، شیعه، سنی، یهودی، مسیحی در آن وجود ندارد. بشر در دنیای فاقد فتنه از درک چیزی به نام مرد، نامرد، شجاع، ترسو، قهرمان، پهلوان، انقلابی، سازشکار، ایثارگر عاجز است.


    فتنه یعنی فضا، موقعیت، شرایط و جوی که بشر خود را می زاید. و هیچ موجودی بجز (الله) که - لم یلد و لم یولد - است، وجود ندارد که زاییده نشده باشد. منتها در زایش اول بشر موجودی است خام ، به همین خاطر لخت به دنیا می آید.

     

    اما در زایش دوم که گریزی از آن نیست: یفتنون کما یفتن الذهب. همه مردم به تعبیر قرآن حکیم - الناس - یعنی فرد فرد، یعنی ایرانی و غیر ایرانی، یعنی سفید پوست و سرخ پوست و سیاه پوست، یعنی عرب و عجم، یعنی زن و مرد گداخته می شوند.


    از آنجایی که زایش دوم بر خلاف زایش اول اکتسابی است و خودمان خودمان را می زاییم بسته به اینکه جه اندازه ناخالصی ها در دوران گداخت از وجود ما زدوده شده، مشخص می شود که چه لباسی به تن داریم: یخلصون کما یخلص الذهب - چه عیاری بر ما حک شده است؟ اصلا عیار داریم یا نداریم؟


    همه آدم ها در زایش اول از آن جهت که اختیار و انتخابی ندارند - و نفخت فیه من روحی - را دارند. اما در زایش دوم بجز - و قلیل من عبادی الشکور - دیگران فاقد - و نفخت فیه من روحی - خواهند بود.


    بنابراین ثروت و مکنت، آسایش و رفاه، تحریم و باصطلاح پسا تحریم، ناداری و بینوایی، درد و رنج، گزینه های روی میز و احیانا زیر میز از آنجاییکه ابزار فتنه و امتحانند شما را شادمان و محزون نسازند. فان الذهب یجرب بالنار و المومن یجرب بالبلاء


    سربازان و رزمندگان جوان:


    علی خلیل اسماعیل شادمانی بعد از پذیرش قطعنامه 598 را به چشم سر دیده است، گلوله های رسام را که در فضای جبهه به آسمان شلیک می شد تا تلخی جام زهر را بپوشاند، با کمال تاسف دیده است.


    فرماندهان با غیرت و امرای با شرف نیرو های مسلح حتما می دانند: پذیرفتن قطعنامه 598 بدون هزینه نبوده است. به اسارت رفتن بیش از 20000 نفر از رزمندگان و  شمار فراوان شهداء و مجروحان و پیشروی نیرو های بعثی یهودی صدام تا کیلومتر ها در عمق خاک مقدس جمهوری اسلامی کمترین جراحتی است که می توان به آن اشاره کرد.


    فرماندهان عالیرتبه و قهرمانان جبهه و جنگ:


    آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا نیروهای بعثی یهودی بعد از پذیرش قطعنامه از سوی ایران اینگونه بی مهابا تا نزدیکی خرمشهر آمدند و چیزی نمانده بود تمام دستاوردها و پیروزی های هشت سال نبرد را محو سازند؟ قطعا پاسخ آن را می دانید و احیانا برای فرماندهان جوان و شجاع بعد از خود توضیح داده اید که نمی توان ماهیت دشمن را اگرچه با عطر و ادکلن خود را خوشبو ساخته است، تغییر یافته دید.


    دشمن همچون حیوان درنده، درنده است و خونریز. مخصوصا اگر بوی ترس به مشام او رسیده باشد. حیوان زمانی به انسان حمله می کند که متوجه شود آدمی ترسیده است. و ترس آدمی را نه در چهره او و نه در فریاد او که: من از هیچ کس نمی ترسم - بلکه از بوی نامحسوس ترس که در فضا پراکنده شده، دریافت می کند.


    دیدید یا بارها شنیدید که مار در موارد متعدد به نوزاد آدمی آزار نرسانده است، چرا؟ چون نوزاد آدمی هنوز فهمی از خطرناکی مار ندارد به همین خاطر بوی ترس هم ندارد. همین نوزاد وقتی بزرگتر می شود از مار می ترسد و مار هم به او حمله می آورد، بخاطر اینکه بوی ترس تحریک کننده است و باعث حمله دشمن می شود.  


    پاسداران دلاور و ارتشیان با شرف:


    قرار نیست مومن از یک سوراخ دو بار گزیده شود. اگر خدای مهربان از گناه همه آنانی که زمینه گزش اول را بخاطر پراکندن بوی ترس و بخاطر اعتماد به دشمن فراهم آورده اند، بگذرد قطعا از گناه کسانی که با تزیین و آرایش دشمن زمینه های گزش دوم را در باصطلاح پسا تحریم تدارک می بینند، نخواهد گذشت.


    ما افتخار پیروی از پیغمبری را داریم که چشمانش می خوابد اما قلبش همیشه بیدار است. وقتی یهود اهل فدک از رسول خدا(ص) پرسید: یا محمد کیف نومک؟ خواب تو ای محمد(ص) چگونه است؟ و ما از خواب پیامبر آخرالزمان آگاهی داریم. رسول خدا(ص) فرمود: تنام عینای و قلبی یقظان. چشمانم می خوابد و این در حالی است که قلبم بیدار است.


    انجمن تفکر مبانی از شما سرباز گمنام امام زمان(عج) به معنای عام و از شما سرباز فداکار و در خدمت نیرو های مسلح به معنای خاص میخواهد.


    برای اینکه دشمن گوش تا گوش سرتان را نبرد، بر شهدایمان پایکوبی نکند، ناموس ملت مان را به یغما نبرد، شیطان بزرگ را به نام کدخدا بر جان و مال ما حاکم نکند، نخواب و نخواب و نخواب.    

      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 94/6/3ساعت  7:23 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]