سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم



سامریگری جنسی


و در آخر و برای اینکه ننگ مخنثون بر پیشانی تان نخورد، به دعوت نامه اهل فحشاء در سامری گری جنسی پاسخ مثبت ندهید. دوستان، و قوم و خویشتان را نسبت به فراوانی دام هایی که برای شکار خوک ها تدارک دیده اند، آگاه سازید.


وقتی عصب های جنسی به جنبش در آمد، حرص و ولع هم جنس خواهی همه گیر شد. متانت و وقار جایشان را به سراسیمگی، آشفتگی، عجله و شتاب خواهند داد.


عبارت قرآن عزیز: یُهْرَعُونَ إِلَیْه - است. 78 هود - راغب در مفردات هرع و اهرع را معنا می کند به: ساقه سوقا بعنف و تخویف.


یعنی یک نوع سوق دادن و به جلو راندنی است که در آن زور و تهدید وجود دارد. مردم برای اینکه به هم جنس خود برسند، از یکدیگر سبقت می گیرند، با هم درگیر می شوند، و یکدیگر را هل می دهند و می ترسانند و آنهایی که زورشان بیشتر است، اعمال زور را حق خود می دانند. در چنین فضایی موعظه و پند و اندرز از حیز انتفاع خارج می شود.


رهبران غیر آسمانی که هیچ، اگر پیغمبری از پیغمبران خدا در چنین جوی دختران خود و یا دختران امتش را نیز عرضه بدارد و فلسفه عرضه دختران را هم بیان کند، از تقوای الهی بگوید و به جوانمردی مردان قبیله اش متوسل شود، باز هم نتیجه ای نخواهد گرفت. هم جنس خواهان همچنان به ارضاء خواسته شنیع شان اصرار دارند.


ثمره انتهایی سامری گری جنسی در هر عصری و در هر نسلی ناله ای جز ناله سوزناک حضرت لوط(ع) نخواهد بود. أَ لَیْسَ مِنْکُمْ رَجُلٌ رَشِید؟ 78 هود - آیا مرد خردمندى در میان شما نیست؟


یعنی باور کنیم که حتی یک فرد رشد یافته، عاقل و خردمند که قادر به نهی از منکر باشد در قوم لوط وجود ندارد؟  یا بپذیریم وقتی که فضا آلوده و کثیف شد، بوی شهوت جنسی زمین و زمان را در بر گرفت، آن یک نفر و یا آن یک نفر ها که لوط(ع) فریاد استغاثه و دادخواهی اش را به گوش آنان می رساند همانند آن دوازده هزار نفری که توان نهی از منکر و مخالفت با ششصد یا هفتصد هزار گوساله پرست را نداشتند و در پاسخ توبیخ موسی(ع) گفتند:


ما أَخْلَفْنا مَوْعِدَکَ بِمَلْکِنا. ما با اختیار خود تو را مخالفت و وعده‏ ات را خلف نکردیم. بلکه قدرت مقابله از ما سلب شده بود.


حق دارد بگوید و یا ناگزیر است بگوید: من پدر، من مادر، من برادر، من شوهر، من همسر، من آخوند، من معلم، من بازرگان، من کارگر، من مدیر، من کارگردان، من دوست، من مشاور، و من های دیگر قدرت مقابله با فرزندانمان، همسرانمان، شوهرانمان، خواهرانمان، دوستانمان، قوممان، خویشمان و ... را نداریم. قدرت اقناع پسرانمان، دخترانمان و عزیزانمان از ما سلب شده است. جو، مردم قوم و قبیله مان را مدیریت می کند. فضا پدرانمان، مادرانمان و همسایگانمان را به جلو می راند.

قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَق. 1 فلق - ......... وَ مِنْ شَرِّ غاسِقٍ إِذا وَقَب. 3 فلق 


ادامه دارد...

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 95/1/22ساعت  11:29 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]