سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

« جنگ صلیبی نوین ، برده داری نوین »

 

سال 1095 میلادی ، پاپ اورابانوس با شعار به خاطر عشق به خدا مسلمانان را می کشیم ،آغاز گر جنگ صلیبی شد .

  اما طولی نکشید که شعار کلیسا به سال 1122 میلادی تغییر کرد ،

 ایندفعه کلمه به جای شمشیر ، شعار اول صلیبی ها گردید .

 

پطرس کلونی دریافت مسیحی کردن مسلمانان به مراتب سودمند تر از کشتن آنها برای مسیحیت است . او به پادشاهان صلیبی نوشت که یک کشیش باید در فضائل و اخلاق یک مسیحی باشد و در اعمال و رفتار یک نظامی . به عبارت دیگر اگر مسلمانان پذیرفتند که تسلیم محض و مطیع رام صلیبیون باشند ، مراد حاصل است وگرنه رفتار نظامی کشیش حکم به کشتن آنان می کند .

از آن زمان مبارزه در دو جبهه آغاز شد و با پیشرفت تکنولوژی و فنون جدید و با استفاده از روانشناسان خبره ، مبارزات فرهنگی تبدیل به تهاجم فرهنگی و درانتها منجر به تربیت فرهنگی گردید.

اگر صفحه 176 کتاب ولایت فقیه حضرت امام خمینی را باز کنید با نگرانی این مرجع عالیقدر در نزدیک به نیم قرن پیش برخورد می کنیم ، ایشان می فرمایند : در هر گوشه از بلاد اسلامی جوانان ما را با تبلیغات سوء دارند از ما جدا می کنند ، نه اینکه یهودی و نصرانی کنند بلکه آنها را فاسد و بی دین ولا ابالی  می سازند و همین برای استعمار گران کافی است .

امام به تاریخ 16/2/1342 در پاسخ به نامه علماء همدان می فرمایند : با سکوت ما نسل های آتیه الی الابد در معرض ضلالت و کفر هستند و مسئول آن ما هستیم . خطر اسرائیل و عمال ننگین آن اسلام و ایران را تهدید به زوال می کند .

امروز غرب با اسطوره سازی از فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ستارگان سینما و خوانندگان در جنگ صلیبی نوین* برده داری نوین را ترویج می کند.

برده های نوین دیگر فریاد یاللمسلمین* سر نمی دهند . آنان حتی مدافعان و دلسوزان خود را دشمن میدارند.  ما به فرموده پیامبر مهربان و دلسوزمان که فرمود : « کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» ، وظیفه داریم به قدر وسع تلاش کنیم و یاری گر رفقای جوانمان باشیم .

پی نوشت :

* در برده داری قدیم برده شلاق می خورد ، و چون بدن درد را احساس می کرد ، آخ می گفت . اما در برده داری نوین شلاق جایش را به عکس ، فیلم ، بازی ، کتاب ، مجله ، روزنامه ، جزوه ، کارت پستال

 و... داده است . برده از این شلاق جدید آخ که نمی گوید هیچ ، لذت هم می برد .

* « من سمع منادیا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم ‌‌» هر کسی صدای فریاد خواهی مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ نگوید ، مسلمان نیست.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 84/1/30ساعت  10:39 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]