سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

او کیست ؟ ( قسمت دوم )

امروزه نفوذ تفکرات شیطانی سران صهیونیسم جهانی بنابر آنچه که در پروتکلهای حاکمان یهود آمده است و آن دست گذاشتن بر روی عصب حساس ذهن آدمی از طریق مال اندوزی ، زر اندوزی ، برخورداری از رفاه کاذب ، تنوع و گوناگونی ارضاء‏ تمایلات جسمانی باعث فراموشی و انزوای مفرط عبادت حیات بخش زهد گردیده است . آنچه که آنان به شیوه های بسیار مرموزانه و روانشناسانه ی دقیق در ذهن و اندیشه مردم ما ایجاد کرده اند، تخیل آرامش و آسایش است . بدیهی است که خیال با واقعیت تفاوت فاحشی دارد .

تفکر دنیایی ، تفکر در نداشته هاست . نداشته هایی که هیج گاه پایانی ندارد ، در حالی که تفکر زاهدانه از داشته ها کاخی رفیع از خوشبختی می سازد .

مگر ما ادعا نداریم که پیرو پیامبر عزیز اسلام هستیم ، مگر از آن حضرت روایت نشده است که :‏ « پروردگار به من فرمود : اگر خواهی سنگ های مکه را از برای تو طلا کنم . گفتم خداوندا می خواهم یک روز گرسنه باشم و یک روز سیر تا در گرسنگی تو را بخوانم و تضرع کنم و در روز سیری حمد و سپاس تو را بجا آورم .» ‏

مگر نمی دانید که حضرت بعد از بعثت هیچ صبحی او و اهل بیتش سیر نشدند مگر آنکه در شام گرسنه بودند و هیچ شامی سیر نشدند مگر آنکه صبح آن گرسنه بسر بردند ؟

آیا زهد زاهد علی الاطلاق و سرور زاهدان آفاق علی بن ابی طالب علیه السلام را نعوذبالله دروغ می دانی ؟

آن حضرت هرگز از طعامی سیر نخورد . نان خورش نمی خورد و اگر می خورد منحصر بود به نمک و سرکه و اگر ترقی می کرد می شد قدری شیر . همیشه جامه درشت و کهنه می پوشید . پیوسته می فرمود علی را با زینت دنیا چه کار است ، چگونه خود را راضی کنم به لذتی که فانی است .

افسوس ، آنانی که باید اینها را بخوانند ، نمی خوانند . آنانی که خوانده اند یا ایمان نیاوردند و یا خیلی زود تسلیم ابلیس شدند .

و اما صاحب عکس ، براستی او کیست ؟ او کیست که مرجع تقلید آیة الله العظمی گلپایگانی رحمة الله علیه به وقت دیدار او فرمود : زهد و تقوا و بزرگی شما برای من علم الیقین بود و الآن به مرحله عین الیقین رسیده است .

او کیست که مرجع تقلید آیة الله العظمی حکیم رحمة الله علیه حدود نیم قرن پیش در وصفش فرمود : او عالمی زاهد و عارف است ، از اولیای الهی است . در نجف به زهد و تقوا مشهور بود. سلام مرا به ایشان برسانید . آیا مردم قدر او را میدانند ؟

این مطلب ادامه دارد ...

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/1/31ساعت  2:54 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]