سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

عرق ، یهود و جوانان ( قسمت چهارم )

6 ) توجه همه ی آنانی که در ایران عزیز مسئولیت فکری ، فرهنگی و اجرایی دارند را به حکایتی که در صفحه ی 122 جلد اول تفسیر نور آمده بهمراه توضیحی مختصر جلب میکنم . شاعری به نام نجاشی که یکی از دوستداران حضرت علی علیه السلام بود در ماه رمضان شراب خورد . به دستور امام (ع) هشتاد ضربه تازیانه به او زدند و بیست ضربه بخاطر ارتکاب گناه در ماه رمضان اضافه زدند ، او ناراحت شد و به معاویه پیوست و علیه حضرت شعر گفت . اطرافیان نجاشی که قبیله ای مهم با تعداد 6000 خانوار در کوفه بودند از علی علیه السلام گلایه کردند که چرا یاران خود را نگه نمی دارد . طارق بن عبدالله ، رئیس آنها با ناراحتی به امام گفت : شما چرا بین دوست و بیگانه تفاوت قائل نمی شوید ، شخصی مانند نجاشی نباید شلاق بخورد ما اینگونه رفتار را تحمل نمی کنیم . ما راه آتش را می پذیریم ولی اینگونه رفتار را تحمل نمی کنیم . امام در جواب او این آیه را تلاوت فرمود : « و انها لکبیرة الا علی الخاشعین » طارق نیز به معاویه پیوست . پایان حکایت . و اما توضیح : چرا امام این آیه را در جواب طارق می آورد ، این آیه در باره ی یهود است ، آنهم درباره ی نماز ، نه درباره ی شراب . آیا امام نمی خواهد بفهماند شرابخواری یک صفت یهودی است و شرابخوار امکان استعانت به صبر و صلاة را نمی یابد . خضوع که ثمره ی خشوع است برای شرابخوار امکان پذیر نیست . استفاده ی امام از این آیه در جواب طارق آنهم در زمان حاکمیت دین و امامت علی علیه السلام آیا نشان دهنده ی آن نیست که یهود برای تضعیف مسلمانان و تخریب جامعه ی مسلمان راهی آسانتر از تزریق شراب در جامعه و تبلیغ شرابخواری ندارد . و امام با مجازات نجاشی که اولا دوست امام است و در ثانی شاعر است ، یعنی کسی است که زبان گویا دارد ، شنونده دارد و احتمالا طرفدارانی ، به همه ی حاکمان حکومت های مردمی و مذهبی می فهماند که مبادا در مبارزه با این پلیدی کلیدی کوتاهی کنند . امام می فهماند که در این مبارزه نباید شلاق عدالت را فقط بر پیکر یهودی زده های بی زبان فرود آورد بلکه همه ی آنانی که توانایی استفاده از امکانات وسائط ارتباط جمعی را دارند ، سایت دارند ، روزنامه و مجله دارند ، میتوانند از طریق رادیو و تلویزیون صدا و تصویرشان را به خانه ها بفرستند نیز در صورت ارتکاب شرب خمر باید شلاق عدالت را بچشند .  

7 ) همه ی مجامع ای که از شلاق خورده ها و گناهکاران حمایت می کنند و فریاد وابشرا سر می دهند ، را به مطالعه ی بندی از پروتکل شماره ی 23 دانشوران یهود دعوت می کنم ، آنجا که می گوید : « زمانی که ما به قدرت برسیم ... شرابخواری را طبق قانون ممنوع اعلام می کنیم . کسی که مشروب می خورد ، تحت تاثیر الکل به حیوانی درنده مبدل می گردد . لذا ما این را جنایتی علیه بشر تلقی کرده و شرابخوار را مشمول مجازات قرار می دهیم » .

پایان          



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 84/11/3ساعت  8:3 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    عرق ، یهود و جوانان ( قسمت سوم )

    5 ) دوست جوان من ، ما مکتب و آئینی داریم که به عقل و توانایی های آن فوق العادة احترام می گذارد . در اولین حدیث از کتاب کافی شریف خداوند خطاب به عقل میکند و می فرماید : به عزت و جلالم سوگند که « ما خلقت خلقا هو احب الی منک » مخلوقی که از تو به پیشم محبوبتر باشد نیافریدم . و در حدیث دوم ، وقتی قرار شد آدم از میان عقل ، دین و حیاء یکی را برگزیند ، آدم عقل را برگزید . آنگاه حیاء و دین گفتند :« انا امرنا ان نکون مع العقل حیث کان » ما ماموریت داریم هر جا که عقل باشد با او باشیم . عقل در معارف دینی علاوه بر اینکه وسیله ی پرستش خدا و سبب کسب بهشت است ، دوست ما نیز هست ، حدیث چهارم کافی از امام رضا علیه السلام می فرماید : « صدیق کل امرء عقله » دوست هر انسانی عقل اوست . دوست خوب من دقت کند که سران پیدا و ناپیدای تشکیلات سود آور مشروبات الکلی با شیطنت آنچه را که شبیه عقل است ، اما در واقع عقل نیست ، را عقل می نامند . و نوعی خدعه و نیرنگ را عقل معرفی میکنند . همان چیزی که در معاویه وجود داشت و امروز در معاویه های عصر حاضر وجود دارد ، که به آن نکرا میگویند و معاویه با آن علی علیه السلام را به شهادت رساند و یزید که صفت بر جسته ی او شراب خواری بود حسین علیه السلام را شهید ساخت . این آئین مقدس برای اینکه کسی و چیزی عقل دوست مرا تباه نسازد و از او دلقکی ناچیز که برای لقمه نانی حاضر شود نزد هر بی سر و پایی دم بجنباند ، نسازد ، احکامی را در ارتباط با این مسکر ویرانگر بیان داشته است . که جهت اطلاع و یادآوری مواردی را متذکر میشوم .

    الف ) فروش مشروبات الکلی در خیابان ، مغازه ، رستوران و هر جای دیگر حرام است .

    ب ) نشستن بر سر میزی که در آن شراب وجود دارد ، چه میز دیپلمات ها باشد و چه میز مهمانی های خانوادگی و یا مهمانی های دوستانه حرام است .

    پ ) کار کردن در رستوران و باغ هایی که با مشروبات پذیرایی میکنند و هر جای دیگر حتی اگر مجبور به سرو مشروبات الکلی باشید جائز نیست .

    ت ) عزیز من مسکر الزاما لازم نیست مایع باشد تا حرام شود و موجب حد گردد بلکه اگر جامد هم باشد استفاده از آن جائز نیست .

    ث ) پسر خوب من و دختر عزیز من ، بعضی ها شیطنت میکنند به تو میگویند که این شراب رقیق شده است و یا اینکه نوشیدن این مقدار از شراب جائز است . بدان که نوشیدن حتی یک قطره شراب هم حرام و از گناهان بزرگ است . دوست من باید بداند که اگر خوردن آبجو و ماء الشعیر (دلستر) موجب انتشاء و مستی خفیف گردد نیز حرام است .

    ج ) برای آنهایی که ذهن دوست خوب مرا وسوسه میکنند و میگویند این حرف ها ساختگی و جعلی است و هیچ آیه و روایتی مبنی بر حرمت عرق و شراب وجود ندارد ، آیه ای از آیات حرمت شراب را می آورم .« انما الخمر ... رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه ».

    چ ) دختر خوبم و پسر عزیزم ، گاهی شده که در جمعی نشسته ای ، تصمیم جدی داری که مرتکب شرب خمر نشوی ولی فکر یهودی شده ای از تو دلیل میخواهد و تو به ظاهر دلیلی نداری ، بدان آنچه برای همه باید در ترک محرمات مطلوب باشد ، ترک به خاطر نهی پروردگار است نه به خاطر علت حکم و مفاسدی که بر آن مترتب است . جدای از اینکه مفاسد فراوان شرب خمر را در همین مقاله ی مختصر میتوانی ببینی .

    ادامه دارد ... 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 84/11/2ساعت  10:32 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    عرق ، یهود و جوانان (قسمت دوم )

    نمی توانم ارادتم را نسبت به هنری فورد پنهان کنم . کتاب یهود بین الملل پر است از نکته ها و دقائق ، در صفحه ی 200 آقای فورد می گوید : مردم همان گونه اند ، که تربیت می شوند . و امروز در جامعه ی جوان ما چه کسی است که متوجه ی تربیت نامحسوس و فراگیر یهود نشده باشد . این قانون مدون یهود است . کافیست نگاهی به بندی از پروتکل شماره 9 دانشوران یهود بیاندازید ، می گوید : ما جوانان غیر یهود را با آموزش اصول و فرضیاتی که از نظر ما کذب محض است ولی خود آنها را القاء کرده ایم گیج و گمراه ساخته و روحیه ی آنها را تضعیف کرده ایم . آقای فورد در صفحه 201 یهود بین الملل به نکته ی دیگری اشاره می کند . او می گوید : هیچ چیز خود به خود مورد پسند عامه قرار نمی گیرد . به اعتقاد او نوعی کوفتن مکانیکی محض بر اذهان مردم باعث ایجاد علاقه ی کاذب می شود . کوفتنی که چند سالی است در ایران با انواع فیلم ها و سی دی های مستهجن صورت گرفته است . چه کسی ورود انواع تصاویر محرک عصب های شهوانی را انکار می کند ؟ و چه کسی می تواند ورود و قاچاق انواع مشروبات الکلی را منکر شود ؟ و کیست که نداند « الانسان حریص علی ما منع منه » . قاعده ای که استاد شهید مرتضی مطهری می فرماید : درست است انسان بر آنچه که از او منع شده حریص است ، به شرطی که نباشد و عرضه نشود . اما اگر عرضه شد آن هم به صورت ارزان و مجانی و تبلیغ هم شد ، پر واضح است همانی می شود که آقای فورد در صفحه ی 200 یهود بین الملل می گوید . « تجارت مشروبات الکلی را کاملا آزاد بگذارید تا جامعه ای میگسار و عیاش به وجود آید » .

    4) پدر ها و مادر ها و همه باید بدانند که دشمن همه را نشانه گرفته است . جرج واکر بوش ، رییس جمهور ایالات متحده خود را در جنگ می داند . تصمیماتی متناسب با زمان جنگ را اتخاذ و ابلاغ می کند . کسی گمان نکند که آتش دشمن به سراغ او نمی رود ، تیر و ترکش گلوله های دشمن به او و خانواده ی او اصابت نمی کند . امروز باید بسیار با دقت و ظرافت رفتار کرد . دشمن از کوچکترین روزنه نفوذ می کند . اولین اشتباه شما ممکن است آخرین اشتباه شما باشد . اگر در میدان مین قرار گیرید چگونه قدم برمی دارید ؟ فکر کنید که در میدان مین هستید . هر کلام ، هر نگاه و هر آوایی را مینی بدانید که ممکن است هر لحظه منفجر شود . بنگرید چه آهنگ و چه فیلمی را نشان دختر و پسرتان می دهید و چه سایتی را به او معرفی می کنید . چه کتاب و مجله ای را برای او می خرید . همانطور که مراقبت می کنید تا خورد و خوراک پاک و بدور از آلودگی را برای آنان فراهم  سازید . امروز هر قوطی مشروب حکم گلوله ای را دارد که قلب مصرف کنندگانش را نشانه گرفته است . امپراطوران عرق و شراب که آن سوی آبها نظاره گر شما و فرزندانتان هستند ، فقط به پول و سود فراوانی که عایدشان می شود شادمان نیستند ، دلخوشی اصلی آنها این است که هورمون شرم و حیاء و پاکدامنی را از نسل جوان ما که باید مولد و سازنده ی ایران عزیز باشند ، گرفته اند . هر آدمی حتی با ظریب هوشی پایین باید بفهمد که وجود آبجو های رایج در اروپا مانند هاینکن ، توبورگ و افس تا ودکا های ابسولوت و انواع ودکا های روسی ، ویسکی هایی مانند گرانت و شراب در دست عوامل توزیع کننده و بعضا جوان نمی تواند بدون برنامه و پشتیبانی باشد . شک نکنید که پادشاهان عرق و شراب همانقدر که از مقیدان به حرمت شراب متنفرند ، از مصرف کنندگان عرق و شراب نیز متنفرند ، لکن از گروه اخیر به عنوان ابزار و طعمه استفاده می کنند . آنان فهمیده اند که در این جنگ نامحسوس ، کشتن و شهید کردن ، ایجاد ترس و وحشت شاید خیلی کارساز نباشد ، بهترین روش را زخمی کردن و در جامعه رها کردن می دانند . تصور کنید هر خانواده یک زخمی داشته باشد ، کل خانواده از هر نظر مشغله خواهد داشت . زن جوانی که شوهر الکلی دارد ، فرزندی که قرار است متولد شود ، دختری که گرفتار الکل شده است و پسری که تصمیم به ازدواج با او دارد . معجونی از ناگواری ها . بی علت نیست که در فرهنگ دینی ما از شراب و عرق به عنوان ام الخبائث نام برده اند .

    ادامه دارد ...          



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 84/11/1ساعت  10:35 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    عرق ، یهود و جوانان (قسمت اول )

    آیا دوست خوب من میداند که ساخت ، قاچاق و توزیع مشروبات الکلی از جمله سود آورترین صنایع در خدمت یهود است . و آیا دوست من خبر دارد که یهودیان در میان مشروب خواران از همه ثابت قدم ترند . و آیا دوست من متوجه ی این نکته شده است که غول صنایع مشروب سازی شخصی است به نام ساموئل برونفمن ، که یک یهودی مهاجر به آمریکاست و امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن ها ، به نام سیگرام در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه ی آن بیش از یک میلیارد دلار است . و آیا دوست خوب من میداند که از شایع ترین مواد مورد سوءاستفاده در دنیا الکل است . و وابستگان به الکل بیشترین سود را به جیب امپراطوری عرق و شراب سرازیر داشته اند . جدای از اینکه خود را با انواع بیماری های بعضا صعب العلاج مانند سرطان های سر و گردن ، سرطان در دستگاه گوارش ، سکته قلبی و مغزی ، ناتوانی جنسی ، توهمات شنوایی ، فراموشی پایدار ، زخم معده و درگیری مری و کبد درگیر ساخته اند . این مقاله صرفا در صدد بیان مطالب علمی و کارگاهی نیست . نمیخواهد انواع شراب را نام ببرد و ویژگی های مثلا شراب سرخ ، سفید ، گلی ، شراب تقویت شده و شراب شیرین و گازدار را برای خوانندگانش بشمارد . نمیخواهد فقط بگوید که الکل موجود در مشروبات الکلی اتانول نام دارد و مقدار آن در آبجو 5% ، در شراب 10- 15% و در ویسکی و عرق حدود 40% است . حتی قصد ندارد از انواع عوارض جسمانی و روانی حاصل از نوشیدن مستمر الکل بحث کند . اگر چه دانستن آن برای آنانی که لب به شراب و عرق نزده اند لازم است . حتی برای آنانی که مدت کوتاهی است در این دام قرار گرفته اند نیز ضروری است . اما آنانی که عنوان الکلیسم را با خود یدک می کشند قطعا آثار رفتار نامناسب خود را می دانند و اطرافیان با اندکی هشیاری پی به علت پر حرفی ، کم حرفی ، معاشرتی شدن ، گوشه گیری و پرخاشگری ، اختلال در تعادل و ناتوانی در انجام حرکات ظریف را در فرد الکلی به راحتی تشخیص خواهند داد . چرا آدمی خود را گرفتار این مصیبت عظمی بسازد که اگر روزی تصمیم به ترک آن بگیرد نیز با انبوهی از مشکلات از جمله تشنج و تشنج منجر به مرگ مواجه گردد .

     امروزه ابلهانی پیدا شده اند که از ساده دلی و بی اطلاعی بعضی استفاده می کنند و الکل طبی را که با نوشابه مخلوط کرده اند و یا متانول که همان الکل صنعتی است را به خورد نوجوانان و جوانان می دهند . آنانی که در شیراز ، بهشهر و احیانا جاهای دیگر دچار کوری ، اغماء و یا مرگ شده اند ، بیچارگانی بوده اند که در دام این نابخردان سودجو افتاده اند .

    آنچه که بر پدر ها ، مادرها ، معلمان دلسوز ، دختران و پسران جوان و همه ی آحاد مردم فرض است توجه به چند نکته است .

    1) تجارت مشروب در سراسر دنیا در دست یهودیان است . هنری فورد در صفحه ی 205 یهود بین الملل می گوید : John Foster Fraser در کتاب The Conquering Jew که در سال 1916 توسط شرکت Funk Wagnalls Company منتشر شد می نویسد : یهودیان اربابان تجارت  ویسکی در ایالات متحده اند و 80% از اعضای انجمن ملی فروشندگان مشروبات الکلی یهودی هستند . هنری فورد در 4 صفحه ی بعد از نوعی مشروب تغلبی و نوعی معجون فاسد به نام Nigger Gin که باعث تمرد و بی قانونی عجیب در میان سیاه پوستان می شد نام می برد . سازنده ی این جین شخصی یهودی به نام Lee Levy است . آقای Will Irwin این نوع جین را بزرگترین شرارت در تاریخ داد و ستد توصیف می کند . او می گوید : این نوع جین ارزان بود و بر چسب روی شیشه اش القاءآت شهوت انگیزی را تصویر می کرد و با عکس های بسیار وقیح و شرم آوری از زنان سفید پوست تزیین شده بود . آقای ایروین می نویسد : من این نوع جین را هرگز در بار هایی که ورود سیاهان به آن ممنوع است مشاهده نکردم .

    2) همه باید بدانند که مسکرات و مشروبات الکلی از جمله سمومات تدریجی الاثر است . ممکن است با یک بار یا دو بار نوشیدن خون فاسد نشود و کاهش فشار خون پدید نیاید ، حنجره متورم نشود و صدا خشن نگردد ، ممکن است در مرتبه ی اول تورم در پلک های چشم قابل رویت نباشد و حرکات جلف و فساد اخلاق آشکار نگردد ، اما در استمرار آن قطعا علاوه بر موارد فوق شخص الکلی دچار جنون خمری ، سلب اراده ، خودکشی ، دیگر کشی و بی عفتی و بی ناموسی خواهد شد .

    3) نویسنده ی کتاب نفیس صد مقاله ی سلطانی می فرماید : تمام انبیاء از آدم تا خاتم از جانب خدا ماموریت داشته اند تا با هر چیزی که مخدر عقل و باعث زوال آن شود مبارزه کنند و از امام جعفر بن محمد الصادق (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) حدیث می آورد که این دو عزیز فرموده اند : « ما بعث الله نبیا قط الا بتحریم الخمر » . همه ی پیامبران شراب را حرام دانسته اند و به حرمت آن حکم داده اند . آنانی که ناجوانمردانه به خاطر سود مادی برای جوانان ما از مزایای مصرف مشروبات الکلی شعر می سرایند ، موجودات حقیری اند که فردایشان را به امروز و آخرتشان را به دنیا فروخته اند . اما جوانان ما باید این گفته ی هنری فورد را در صفحه ی 186 یهود بین الملل آویزه ی گوش خود کنند که بسیاری از القاءآت پنهان و ناشناخته در زندگی ما ، منشاء یهودی دارند . 

    ادامه دارد ...                 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 84/10/29ساعت  1:6 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]