سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی
بسم الله الرحمن الرحیم
حزب الله همیشه مظلوم بوده ولی توفندگی و منطق خود را هرگز فراموش نمی کند

هشدار! دو سوال ساده از سازمان های قضایی و امنیتی و فرهنگی

- نمی دانم چرا یهودشناخت  jew.blogfa.com که یکی از بهترین وبلاگ های دشمن شناسی و صهیون پژوهی مولف بود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، مسدود شده است، ولی برخی وبلاگ های مروج عرفان های صهیونیستی و پست مدرن و موسیقی های مبتذل و عکس های آن چنانی و فشن و ... با آزادی هرچه تمام تر مشغول به پراکندن کثافت در فضای وب هستند و کارگروه، کاری نمی کند!

از برخی سرویس های وبلاگ که با ضد انقلاب وسران فتنه سر وسری دارند انتظاری ندارم ولی از کارگروه چطور؟ به راستی یهودشناخت چه گناهی کرده است؟ من که از مشتری های دائم وی بودم کمتر خطائی دیده ام. قبلا هم وبلاگ هایی ارزشمند و هوشمند چون فیلم پژوه و مسیح یهودی فیلتر شده بودند که همین ابهامات برایم به وجود آمد. واقعا نفوذی ها چه کسانی هستند؟ آیا ماسون ها و اعقاب انها و غربزدگان دنیاپرست و دشمن ، ما را رها کرده است؟ سازمان های امنیتی به هوش هستند؟ مسئولین فیلترینگ چه کسانی هستند؟ آیا مورد تائید هستند یا دوستان و یاران همان هایی هستند که همیشه شعارهای ضدسانسور می دهند، ولی حزب الله را همیشه سانسور می کنند؟ آیا اینها از اعقاب همان روشنفکران دیکتاتورمآب انگلیسی صفت رضاخانی نیستند که به اسم آزادی و مشروطه باعث به وجود آمدن دیکتاتوری ماسونی و روشنفکری رضاخانی شدند.

- نمی دانم چرا کاوه اشتهاردی بعد از شکایت آقازاده فراری لندن نشین برج عاج نشین، به شلاق و زندان محکوم شد ولی آقازاده های خائن راست راست راه می روند و .... . چرا قوه قضائیه چنین عمل می کند؟ چرا نباید فرزندان پدر معنوی فتنه محاکمه شوند ولی با حسین قدیانی و کاوه اشتهاردی و فرج الله سلحشور، اینچنین برخورد می شود؟ این عدالت است؟ حزب الله تنهاست و مظلومیت دوجانبه اش نظیر ندارد ولی بدانند که حزب الله با این کارها نه تنها خسته نمی شود بلکه جدی تر از قبل به راه صحیحی که در پیش گرفته است ادامه خواهد داد.

منبع: وبلاگ صهیون پژوه

http://zionism.blogfa.com

برادر عزیزم سینا ، سلام و احترام
از مسدود شدن یهود شناخت مطلع شدم. جای بسی تاسف و نگرانی است. نوشته ی اعتراضی ات به تاریخ 13/10/1389 را در وبلاگ انجمن تفکر مبانی قرار دادم تا از این طریق ضمن محکومیت این عمل وقیح ، حمایتم را از نویسنده فهیم وبلاگ یهود شناخت ابراز دارم.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 89/10/19ساعت  6:43 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]