سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

 

 او کیست ؟ ( قسمت سوم )

 شخصی به نام خیرالله ، که به خاطر سبیل های بلندش او را خیرالله سبیل می گفتند ، روزی به همراه چند تن از محترمان و معتمدان ، قصد دیدار آیة الله را داشت ،  ولی آن ها به خاطر سبیل بلند خیرالله  تمایلی به این همراهی نداشتند . آنان بدون خیرالله به دیدار آیت الله رفتند، خیرالله بعد از نیم ساعت خدمت آقا رسید.  در حالی که آقایان در محضر آیت الله نشسته بودند ، خیرالله می گوید: وقتی من وارد حسینیه شدم آقا جان مرا بسیار احترام کرد و در کنار خود نشانید واز من دلجوئی کرد به حدی که این حرکت آقا غیر عادی می نمود و موجب شگفتی آن چند نفر شده بود . آنان از این احترام فوق العاده آقا تحت تاثیر قرار گرفتند و موقع خدا حافظی خطاب به من گفتند : آقا خیر الله  نمی رویم ؟  آقا در جوابشان فرمود : او که با شما نبود . 

 

غفلت از اندیشه ایی که در صدد نهادینه کردن روانشناسی تسلیم ، که به آن روانشناسی ذلت پذیر می گویند ، از خردمندی نیست .  شیوه کهنه و مزورانه ای که مسیحیت را بی هویت ساخت و آرام آرام در دام یهود قرار داد .

پروتکل های حاکمان صهیونیسم هدف اساسی مدیران یهودی را«  که متاسفانه امروزه بر بسیاری از موسسات اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و ... جهان سلطه دارند » تضعیف قدرت فکری مردم می داند . آنان مردمی را می خواهند که افکار آنها از اندیشیدن در مسائل اساسی عاجز ، و متوجه مسائل کم اهمیت شده باشد . و در این مسیر از ابزارهای نوین و خیره کننده ای بهره می برند . مدلی از حقارت ، ذلت و بردگی ارائه می دهند که مردم در دام افتاده کمتر متوجه ی اسارت خود می شوند . آنان در میان توده مردم حسد ، نفرت و زیاده خواهی را رواج می دهند و با سست کردن پایه های بنیادی خانواده ، نقش تربیتی پدر و مادر را از بین می برند .

اینکه در شریعت مقدس اسلام تحقیر نمودن بندگان خدا حرام است ، بدون حکمت نیست . کسی که پذیرفت حقیر است دیگر چیزی برای دفاع ندارد . دین ، عقیده ، ایمان و همه هستی خود را بر باد می دهد .

و به همین خاطر به ذلت کشاندن بندگان خوب خدا و اهانت رساندن به جوانان مومن و شایسته ی سرزمین های اسلامی در حکم محاربه و نبرد با پروردگار است . و اصولا اگر رابطه ی بین خدا و بنده خدا درک شود ، دانسته می شود که اهانت به بنده ، اهانت به خداست و تحقیر مخلوق ، تحقیر خالق است .

به همه عزیزان خواننده این سطور توصیه اکید می کنم ، برای مقابله با شیطان ها و شیطان پرست ها و جهت خشنودی پروردگار متعال ، آئین اکرام ، تعظیم و احترام به بندگان خدا را سر لوحه ی اعمال و رفتار خود قرار دهیم .

 ایمنی از غضب پروردگار را در اکرام بنده مومن ببینیم ، همان گونه که در حدیث قدسی آمده است. و اکرام برادر مسلمان را اکرام خدای متعال بدانیم ، چنانچه در حدیث رئیس مذهب جعفری ، امام صادق علیه السلام آمده است . همان امامی که روزی به اسحاق ابن عمار فرمود : با دوستان من هر قدر می توانی احسان کن که هیچ مومنی احسان با مومنی نکرد و اعانت او ننمود مگر اینکه صورت ابلیس را خراشید و دل او را مجروح ساخت .

این مطلب ادامه دارد

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 84/2/2ساعت  4:59 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]