سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت سی و پنجم )

و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 


اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری.
 

 

1) همه ی خانم ها و آقایانی که مطلبی و یا مقاله ای را ترجمه میکنند ، دقت کنند که ارائه ی مطالب بصورت خام رودست خوری است ، اینها خوبهایشان کورند چه برسد به بدهایشان . ما اگر نوشته ای را برگردان میکنیم وظیفه داریم به شنوندگانمان و خوانندگانمان مدام متذکر آیات قرآنی و روایات معصومین علیهم السلام شویم و فرهنگ سرشار از انرژی خودمان را تبلیغ کنیم .

2) شما با مطالعه ی حضرت آدم علیه السلام ، همسر او و شیطان و آنچه که بر آنان در بهشت گذشت ، بخوبی به اهمیت فراگیری دشمن شناسی پی خواهی برد . باید بدانید که خلقت آدم علیه السلام با امثال ماها یک تفاوتی دارد . آدم مستقیما ، بدون هیچ واسطه ای بدست خداوند خلق شد . اما ماها بواسطه ی والدینمان خلق شدیم . آدم شاگرد خصوصی خداوند شد و خدای متعال معلم اختصاصی او گردید . و علم آدم الاسماء کلها . بقره 31 . و از تعلیم چیزی نبود که آدم فرا نگرفته باشد . جدای از اینکه خداوند دشمن را به او نمایاند و از خطری که در کمین اوست ، او را با خبر ساخت . 

3) شما ها دیدید که بعضی از جوانها مدتها دست هایشان ، پاهایشان و اندامشان را قوی میسازند . به حرف مربیانشان گوش میدهند . فن یاد میگیرند ، ولی کسی برایشان هورا نمیکشد . اما همینکه وارد گود میشوند و با رقیب سرشاخ میشوند ، جمعی با آفرین مشوق آنها میگردند ، زمانی هم که بر حریف پیروز میشود ، با مدال پاداش داده میشوند . اینکه به نفر اول طلا میدهند ، ما حرف داریم . اینجا شاید کلمه ی طلا یا Gold گلد خیلی مهم تلقی نشود . ولی در دنیا کلمه ی گلد اختصاصی یهودی هاست . همه ی آدم ها حق ندارند اسم بچه شان را طلا بگذارند . همه ی اسمهایی که اول آن گلد است ، مثل گلد اسمیت ، گلدامایر اسمهای یهودی است .  اما چرا به او پاداش میدهند ؟ بخاطر اینکه آموخته هایش را در میدان عمل به نمایش در آورد . رقیب را بهتر شناخت ، نقطه ضعف او را بدست آورد ، و در لحظه ای مناسب پشت حریف را به خاک رساند .

4) داستان آدم و شیطان در بهشت آشکار میسازد که آدم اساسا بهشتی است و همه فرزندان آدم به خاطر استعدادی که خداوند در نهادشان قرار داده ، لیاقت استفاده از نعمتهای بهشت را دارند ، لکن این استعداد منوط به پیروزی بر دشمن نیست ، منوط به شکست نخوردن از دشمن است . 

5) شیطان در نهایت آنوسیگری بر آدم و همسرش ظاهر میشود . نهایت استتار و زیرکی را به نمایش میگذارد . شیطان با فرهنگ خودی با ادبیات خودی و با کلماتی که خوشایند آدم است و مورد پذیرش اوست ، به جنگ آدم علیه السلام میرود . برای آدم سوگند میخورد . و قاسمهما انی لکما لمن الناصحین . اعراف 21 . آدم غفلت میورزد از اینکه همه ی قسم ها که راست نیست . دشمن در برخورد با شما علاوه بر قسم ، خیر خواهی هم میکند ، دلسوزی میکند . شیطان هم در برخورد با آدم دلسوزی کرد و با صراحت اعلام کرد من ناصح شما هستم . و باز هم آدم غفلت کرد از اینکه در نصیحت غیر مومن صبر و تامل لازم است . ما حق نداریم به آسانی داده های دشمنان را بپذیریم . تامل را اگر از ما بردارند ، خدا میداند شکست خورده ایم . دشمن در این مبارزه ی بی توقف به نفرات پیروز و شکست خورده پاداش میدهد . منتها پاداش او مثل قهرمانان ورزشی نیست . اینجا پاداشها بصورت معکوس داده میشود . آدمهای پیروز با گلوله مجازات میشوند . چنانچه علی ابن ابیطالب مجازات شد . و این قانون یهود است . شما پروتکل شماره 15 را ببینید ، در بندی از آن میگوید : آنهایی که مانع انجام برنامه های ما می شوند ، بهتر است که مرگشان را جلو بیاندازیم و آنها را نابود کنیم . ولی آدمهای شکست خورده ، بنابر اندازه و سایزشان و خدمتی که به دشمن کرده اند ، پاداش میگیرند . ممکن است علاوه بر تدریس در دانشگاه ها به کنگره ی آمریکا هم دعوت شوند . معاویة دشمن عنود حضرت امیر انگشتری داشت که مهر حکومتی او هم بود و بر آن نوشته بود : لکل عمل اجر . هر عملی که برای معاویه بکنید ، اجری دارد . خیلی از دوستان علی بن ابیطالب را به همین روش از مولا و مقتدایمان جدا ساخت . شیطان در برخورد با آدم به او وعده ی جاودانگی میدهد . و این در حالی بود که خداوند پیش از این به آدم وعده ی اقامت طویل المدت را داده است . میفرماید : و قلنا یا آدم اسکن انت و زوجک الجنة . 

6) کلمه ی اسکن در آیه ی 19 سوره ی اعراف معنای عمیقی دارد . نمیخواهد بگوید به آدم و زوجه اش گفتیم که در بهشت ساکن باشید ، یعنی تحرک نداشته باشید . سکون در اینجا ضد حرکت نیست . میخواهد بگوید ، به آدم و همسرش گفتیم که در بهشت ساکن باشید ، یعنی ثبات داشته باشید ، محکم باشید ، از محل زندگی تان مراقبت کنید تا شیطان شما را از آن بیرون نکند . 

7) و شما دقت کنید که چه بمبارانی از سوی ابلیس در حق آدم علیه السلام صورت گرفت . امروز هم ، برای وادار ساختن ما به نافرمانی و تن دادن ما به گناه ، دشمن حجیم کار میکند . اینکه خانم مور میگوید : Eve is again listening to the voice of serfent همین معنا را میخواهد بیان کند اما با فرهنگ اختصاصی خودش . اینکه میگوید : پوشش زنان امروزی شرم آورتر از پوششی است که زنان هرزه در دهه های گذشته در خانه های فساد به تن داشته اند . به نظر میآید که زنان مدرن تمام حس پاکدامنی شان را به فراموشی سپرده اند . آنها با این خودنمایی بی شرمانه و با این برهنگی گستاخانه شان ، تسریع کننده ی حرکت نسل امروز بسوی جهنم اند . بخاطر این است که سکون ، استقرار ، و آرامش بشر مورد تعرض قرار گرفته است . وقتی آدمی به ثبات نرسید و خانه ای مسکن نشد و خانواده ای به استواری و طمئنینه طولانی مدت نرسید ، ناگزیر جامعه ی فراهم آمده از چنین آدمی ، چنین خانه ای و چنین خانواده ای هر لحظه با کوچکترین دسیسه و ترفندی از هم میپاشد و استحکام موریانه خورده اش را به نمایش میگذارد .

8) همه ی کسانیکه زنان را چون کالایی در حوزه ی مالکیت عمومی برسمیت میشناسند و حقی جز لذت رسانی برای او قائل نیستند را به مطالعه و تامل در آیات 26 و 27 و 28 سوره ی اعراف دعوت میکنم .

ادامه دارد ....         



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/3/22ساعت  10:29 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

      

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( سی و چهارم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم.

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا .

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    مقاله ی خانم مور جای بحث زیادی دارد و من قصد ورود به همه ی جوانب آنرا ندارم . میخواهم برای شما دوستان جوانم و برای همه ی آنانی که این مطالب به آنها میرسد ، هشداری باشد که خدای نخواسته گرفتار مار های خوش خط و خالی که مسیحیت را بی محتوی و مردمش را همچون بره هایی رام در خدمت یهودیت قرار داده اند ، نشویم .

    جامعه ی جوان ما خیلی باید تلاش کند . ما بعد از گذشت چهارده قرن هنوز در اندیشه مان ، در تفکراتمان دچار افراط و تفریط میشویم . یک عبارتی آیة الله جوادی آملی در کتاب زن در آئینه جلال و جمال به نقل از علامه ی بزرگوار آقای طباطبایی میآورند . این کتاب را هم به لیست کتابهایی که باید مطالعه کنید ، بیافزایید . میفرماید : هنوز رسوبات جاهلیت در جامعه وجود دارد . آقای جوادی در توضیح میفرمایند : ما برای آلوده شدن مرد احساس ننگ نمیکنیم . ولی اگر زنی آلوده شد ، اعضای خانه احساس ننگ میکنند . میفرمایند : ما اسلامی حرف میزنیم ، اما جاهلی میاندیشیم . بی غیرتی را در باره ی مردها ، از فرهنگ غرب میگیریم و غیرت داشتن در مورد زنها را از فرهنگ جاهلیت اخذ میکنیم . نکته ی مهمی که حضرت آقای جوادی به آن اشاره میکنند و من توصیه میکنم که جستجو کنید واز این قبیل مسائل ببینید در کدام قسمتها داریم آنها را بنویسید و در اختیار دیگر دوستان قرار دهید ، این است که میفرمایند : این دو را با هم جمع میکنیم و به حساب اسلام ناب میگذاریم و بعد توهم میکنیم که اسلام بین زن و مرد فرق قائل شده است .

    یک مطلبی در یک سایت آنچنانی توجه ام را جلب کرد ، دیدم به خدا جسارت میکند اما مسلمان هم هست ، مقاله را که خواندم ، دیدم که تورات خوانده ، از قرار خانمی است که از زاییدن متنفر است ،  امروزه یکی از اعتراضات طرفداران زن این است که چرا اصلا زن باید بزاد ، ضد شوهر هم هست و سلطه ی شوهر برایش ایجاد سوال کرده ، البته این کلمه ی سلطه یک کلمه ی توراتی است مربوط است به همان قسمت سقوط انسان در سفر تکوین ، همان کتابچه ی پیدایش . در آنجا خداوند هم مار را ، که زن را فریب داد مجازات میکند و هم زن را که فریب خورد و از میوه ی ممنوعه به شوهرش داد و باعث سقوط خود و شوهرش به زمین شد . خداوند هر دو را بلکه هر سه را مجازات میکند . از جمله مجازاتهایی که برای زن قرار داد یکی درد زایمان است . میگوید : درد زایمان تو را زیاد میکنم و تو با درد فرزندان خواهی زایید . مشتاق شوهرت خواهی شد و او بر تو تسلط خواهد داشت . این آدم توراتی تفکر کرده ، یهودی اندیشیده ، اما فحشش را به سبک و سیاق مسلمانی داده ، به الله جسارت کرده . این شکل کار متاسفانه فراوان است .   

    مطلب جناب آقای جوادی را کامل کنم ، میفرماید : اسلام در مورد آلودگی جنسی فرقی بین زن و مرد ندارد . الزانیة و الزانی فاجلدوا کل واحد منهما مائة جلدة و لا تاخذکم بهما رافة فی دین الله . آیه 2 سوره ی نور . 

    غرض همان هشدار است ، اگر هوشیار نباشیم و اگر به یقظه و تقیظ نرسیم خطر کماکان وجود دارد . برگردیم ببینیم خانم مور چه میگوید .

    خداوند ابتدا آدم را خلق کرد سپس زن را بعنوان یار و مددکار مرد خلق کرد . خداوند هیچگاه نظمش را تغییر نمیدهد . کلیسای اولیه ملاک ماست . رهبران مذهبی زن غیر متعارف و بر خلاف قاعده اند . یک اسقف باید شوهر یک زن باشد . همچنین است شماس یا خادم کلیسا و بزرگتر ها . یک اسقف حکم یک ناظر و سرپرست را دارد . من اجازه نمیدهم که یک زن تدریس کند و من اجازه نمیدهم که یک زن بیشتر از یک مرد اقتدار و توانایی بدست آورد . زنان جایگاه خودشان را در نقشه ی خدا دارند . به آنها اجازه دهیم تا از عفت و شرم جنسی و حدود حقیقی شان محافظت کنند . از اینکه تعدادی محجوبه در آمریکا حضور دارند ، خدا را شکر میکنم . ما از خاموشی وعاظ  در برخورد با موقعیت کنونی و زمانه ی حاضر در حیرتیم . امروزه جایگاه یوحنا کجاست ؟ Has Jezebel got the Elijahs all on the run آیا ایزابل ایلیا را بطور کامل از دور خارج خواهد ساخت ؟ 

    یاغی ها در برابر خدا

    زن مدرن با دامن کوتاه و موهای تراشیده به خالق خود اهانت میکند . امروزه تیپ ثابت کلیسای شکست خورده the fallen church  زنان با موهای کوتاه و دامن های کوتاه است . روحیه برانگیخته شده در زنان امروزی modern women یاغیگری سازمان یافته در برابر خداست . در کتاب تثنیه ما میخوانیم که زن لباس مربوط به مردان را نمیپوشد . همه ی خانم هایی که خلاف این رفتار میکنند ، به خدا اهانت کرده اند . آیا آنچه زنان امروز انجام میدهند ، محافظت کردن از حکم خداست ؟

    قانون خدا امروزه چه اهمیتی برای زنان دارد ؟ They wear men s clothes آنها لباسهای مردانه میپوشند . cut their hair موی سرشان را میتراشند . and drink مشروبات الکلی میخورند . and smoke like men و مانند مردان سیگار میکشند . ظاهر زننده و ناشایست ، خود نمایی افراطی immodest appearance و رفتار و سلوک آنها در خلوت و جلوت توهین به خالقشان ، توهین به جنسیتشان و توهین به بشریت است .

    زن مدرن و امروزی ، انگار مصمم شده ، تا ببیند ، چه اندازه میتواند با قوانین خدا درگیر شود و از آسیب هم در امان باشد . فرمان خدا برای زنان این است که آنها  adorn themselves in modest apparel  زینت کنند خودشان را با جامه های پر از حیاء . با این حال پوشش زنان امروزی شرم آورتر از پوششی است که زنان هرزه در دهه های گذشته در خانه های فساد به تن داشته اند . به نظر میآید که زنان مدرن تمام حس پاکدامنی شان را به فراموشی سپرده اند . آنها با این خودنمایی بی شرمانه و با این برهنگی گستاخانه شان ، they are carrying the race down to hell تسریع کننده ی حرکت نسل امروز بسوی جهنم اند .

    ادامه دارد ......   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/16ساعت  9:14 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( سی و سوم )


    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم.


    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا .


    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    حال به رنجنامه ی خانم مور که تامل کردن در آن برای ما از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است ، با دقت گوش کنید . عنوان مقاله میگوید : بار دیگر حوا به سخن Serpent یعنی مار گوش میدهد . باید بدانید که مار بنابر آنچه که فصل سوم کتاب آفرینش میگوید ، از همه ی حیواناتی که خداوند آفرید ، زیرکتر بود . و در سقوط انسان نقش اصلی را بازی کرد . او زن را فریب داد .    

    و امروزه هم بنا به گفته ی آقای سرگئی نیلوس پژوهشگر روسی که کتاب پروتکلهای دانشوران یهود را در سال 1905 در روسیه منتشر کرد ، در آنجا در رابطه با مار که سمبل یهودی هاست ، مینوسد : مطابق سوابق و اسرار یهود ، سلیمان و سایر حکمای یهودی ، در سال 929 قبل از میلاد به این فکر افتادند که با روشی صلح آمیز بر جهان غلبه کنند . این طرح در طول سالیان دراز مطالعه و بررسی شد و سرانجام جزئیات طرح آماده گردید . حکمای بعدی تصمیم گرفتند که طرح غلبه بر جهان را به مرحله اجرا در آورند . آنان ماری را به عنوان سمبل قوم اسرائیل برگزیدند . و موافقت کردند که رهبران قوم سر مار باشند . بدن مار هم عامه ی یهودی ها هستند . مطابق این طرح مار به قلب ملت ها نفوذ کرده و شروع به بلعیدن دولت های غیر یهود میکند و در طول سفرش مسیری دائره وار را طی میکند . تا سرش مجددا به صهیون برسد .

    بر اساس این طرح ، نابودی ملت ها از دو طریق میسر است . اول : تحت بحران اقتصادی . دوم : سقوط ارزش های اخلاقی و معنوی .

    به گفته ی تورات وقتی خداوند از زن پرسید : این چه کاری بود که کردی ؟ زن گفت : مار مرا فریب داد . بعد از این محاوره ، خداوند خصومت همیشگی را بین مار و زن و بین نسل مار و نسل زن اعلان میکند .

    خانم مور میگوید : حوا که از بهشت رانده شد بخاطر خوردن میوه ی درخت ممنوعه بود ، اما آدم بخاطر حوا زمینی گردید . و اکنون مرتبه ای دیگر داستان بهشت در آخرالزمان از نو تکرار میشود . نقشه ی شیطان فاسد کردن زن و نابود کردن نسل است .

    اینکه ما این همه از عفت زنانه میگوییم ، علت دارد . این کتابچه ی پیدایش که در اول کتابهای عهد عتیق قرار گرفته است ، به اعتقاد دانشمندان و سبک شناسان متعهد ، اولین کتابی نیست که به دست علمای یهودی نوشته شده است . عمر کتابچه ی پیدایش را از کتابهای دیگر کمتر گفته اند . کلمه ی مار بعید نیست چیزی شبیه ساموئل رزنبرگ ،  پدر فحشاء مدرن باشد . رزنبرگ ها در سراسر دنیا بر اساس نقشه و طرحی که در تورات آمده ، رفتار میکنند . خصومتی که خداوند در تورات بین مار و زن قرار داده بی حکمت نیست . اینها قرار است با زن پدر مرد را در آورند . و هر دو را برده و خوار و ذلیل خود قرار دهند .

    خانم مور در ادامه میگوید : زنان در آمریکا بسرعت به سوی هرزگی و فاحشگی در حرکتند . بجای کتاب مقدس ، ستارگان سینما ، معیار های آمریکایی را وضع میکنند . ببینید مردم به دور چه چیزی حلقه میزنند ؟ همان چیز معیار هایشان را معین میکند . این مصیبت ویژه ی آمریکاییها نیست ، ببینید معیار های بخشی از دختران و پسران ما را که تعدادشان رو به تزاید هم هست ، چه کسانی تعیین میکنند ؟  

    خانم مور میافزاید : صعود و سقوط یک ملت به خاطر Virtue زنانش است ، یعنی به خاطر پاکدامنی و عفت زنانش است . انحطاط زنان نشانه ی سقوط یک ملت است . هم چنان که در آغاز چنین بود . زمانی که گناه از طریق زن به این دنیا وارد شد . به همین جهت در این آخرین روز های عمر دنیا به نظر میآید که مصمم شده است تا کارش را تمام کند . او مانند علف هرزی در ویرانی جهان در این روز های واپسین نقش دارد . زن در حال خارج شدن از مدارش است و این خروج برایش بسیار خطرناک است . خدا هرگز زن را خلق نکرده ، تا نقش مرد را ایفا کند و حاکم برمرد شود . تمام گفتار خداوند بر خلاف این است . بخاطر شکست این قانون ، نفرین خدا شامل خانه ، کلیسا ، جامعه و ملت خواهد بود . حدود پنجاه سال پیش یک نویسنده ی معنوی پیشگویی کرده بود که یکی از گناهان آخرالزمان ، تلاش زنان برای سلطه بر مردان خواهد بود . و اکنون ما چنین تلاشی را مشاهده میکنیم ، زن برای کسب این جایگاه ، به جنگ خدا رفته است . مسیحیت زن صفت و زن سالار شده است . مطمئنا یک مرتبه ی دیگر زن شنونده ی صدای مار گردیده است .

    خدا آدم را از بهشت راند ، چون او به صدای همسرش گوش داد . و امروز واقعه ی باغ بهشت در آخرالزمان مجدد در حال بازسازی است . نزد بسیاری از زنان امروزی و زنان مدرن ، خانه ، خانواده و شوهر هیچ معنا و مفهومی ندارد . آنها باید دستور دهند و یا همه چیز را نابود میسازند . مردها هم اغلب زن صفت شده اند . و این زنها را درموقعیت نادرستشان توانا میسازد . ما در عصر زن صفتی بسر میبریم . مسیحیت زن صفت شده است . It takes a man to hold the Gospel plow آیین مسیح به یک مرد نیاز دارد .

    ادامه دارد .....



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/3/15ساعت  10:48 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( سی و دوم )
    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 

    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .


     

     

    از اینکه مطالب ما طولانی شد بگذارید بحساب بیسوادی بنده . کاش دوستی مثل شهید مطهری میداشتم . کاش شاگرد علامه طباطبایی میبودم . چقدر دلم برای این شخصیت های عالی رتبه تنگ شده است . چقدر افسوس میخورم . از عمری که از دست داده ام معذرت خواهی میکنم . میبایستی مثل آن شهیدی که راست قامت جاودانه ی تاریخ شد و همچون دوست شهیدش دکتر سید رضا پاکنژاد مظلومانه به شهادت رسید ، چشمه میشدم ، میجوشیدم . و آنگاه برای دختر ها و پسر هایی که خدا میداند ، برای سربلندیشان شاهد رنجها ، درد ها ، گریه ها ، و شهادت های غریبانه ی دوستان مجاهدم در زندان بعثی یهودی بوده ام ، روایتگر زیباییها ی زندگانی عارفانه و حکایتگر حیله گریهای منافقانه ی دشمنان دین و سرزمینم میشدم . آقا پسر ها ی عزیز و دختر خانم های ارجمند من نگرانم ، خواهش میکنم شما هم نگران باشید . برای نگرانی باید بیدار شوید ، بیدار شدن کار آسانی نیست . زحمتها لازم دارد . ما برای بیدار شدن فرصت زیادی نداریم . لذا من راه کوتاهتر و کم زحمت تر را به شما نشان میدهم . نهج البلاغه را باز کنید ، حکمت 369 را بخوانید ، نگرانی مولا را ببینید . یاتی علی الناس زمان لایبقی فیهم من القرآن الا رسمه . این عبارات بقدری واضح و روان است که اگر ترجمه هم نداشته باشید باید معنایش را بفهمید . زمانی بر مردم میآید که از قرآن چیزی جز خطوطش باقی نمیماند . و من الاسلام الا اسمه . و از اسلام هم چیزی جز اسم وجود نخواهد داشت . در آن روز ساختمانهای مساجد زیبا و آباد است ، و مساجدهم یومئذ عامرة من البناء . اما این مساجد زیبا ، خالی از هدایت و در بیان مولا ، خراب من الهدی است. زمانی که چنین حالتی رخ دهد ، مسجد نشینی و مسجد سازی نه تنها ارزشی ندارد که در بیان امیر المومنین ساکنان و آباد کنندگان بناهای باشکوه مساجد ، بدترین اهل زمین خواهند بود ، سکانها و عمارها شر اهل الارض . پی آمد چنین زمانه ای ، چنین مسجدی و چنین مردمی فتنه انگیزی ، سقوط در منجلاب گناه ، آلوده سازی کناره گیران از فتنه و تباهی نیمه بیداران ، سوق دادن عقب ماندگان و خفتگان به فتنه و حیرانی خردمندان ، سرگردانی حلیمان و ناتوانی انسانهای شکیباست . لذا تلاش کنید ، بقول آقای سویندال مسیحی :  دنبال استدلال نگرد . با آن جر و بحث نکن . تو سر آیه نزن . و محض رضای خدا شرائط را سبک و سنگین نکن . بیدار شو ، وقت زیادی نداریم . همه ی این بلاهایی که در این جملات مختصر آمده است ، مثل آواری بر سر مسیحیت خالی شده است . سرگردانی خردمندانشان را در مقاله ای که از خانم سارا مور منتشر شده است ، مشاهده کنید . خودتان ترجمه کنید . من هم برایتان ترجمه میکنم . منتها من از آنجاییکه عقیده ای به ترجمه ی خام ندارم و آن را در بسیاری ار موارد غلط میدانم ، ناچار میشوم خیلی فشرده توضیحی هم بدهم . شما را برای لحظاتی با دردنامه یا رنجنامه ی مسیحیت که خانم مور زحمت نگارش آن را کشیده اند ، تنها میگذارم . خواهش میکنم با دقت بخوانید .

    بحث ما ادامه دارد .......

    Eve Is Again Listening to the Voice of the Serpent

    by  Sarah  Moore

    Eve fell for the fruit, but Adam fell for Eve. There is a replay of the garden incident in the end time

    Satan"s plot is to corrupt woman and ruin the race. Womanhood of America is running headlong to harlotry. Instead of the Bible, movie stars set American standards

    The destiny and greatness of a nation lie around the hearthstone

    A nation rises or falls with the virtue of its women. The degeneracy of women marks a nation"s fall. As in the beginning when sin entered into the world through the woman, so today she seems bent on finishing the destruction in these last days

    It is exceedingly dangerous for a woman to get out of her orbit. God never created woman to rule man. His whole Word is against it. Because of this broken law the curse of God is on the home, church, society, and nation. About fifty years ago a spiritual writer prophesied that one of the sins of the last days would be women striving for the mastery over men. This has come to pass, and with it ruin; for woman must fight God to gain this place

    Christianity Has Become Effeminate

    Eve is surely listening to the voice of the serpent again. God cursed Adam for hearkening to the voice of his wife in the matter (Genesis 3). The Garden of Eden incident is being replayed at the end

    Home, family and husband mean nothing to many modern women. They must rule or ruin. Men too often effeminately coincide with her. This makes possible woman"s false position. We are living in an effeminate age. Christianity has become effeminate. It takes a man to hold the Gospel plow. God made Adam first, then woman for his helper. God is not changing His order.  (1Co 11:3)

    The early church is our example. Female bishops are an anomaly. A bishop must be "the husband of one wife" (1 Timothy 3:2); the deacons also, and the elders (1 Timothy 3:12; Titus 1:5,6). A bishop is an overseer. "I suffer not a woman to teach, not to usurp authority over the man" (1 Timothy 2:12). Women have their place in the Lord"s work, but let them preserve their modesty and their true sphere. Thank God for the decent women in America today. We are amazed at the silence of preachers in the face of present conditions. Where are the John the Baptists today? Has Jezebel got the Elijahs all on the run

    Rebels Against God

    "The modern woman with her short skirts and cut hair is an insult to her Maker." A fit type of the fallen church of today is her short-haired, short-skirted women. The spirit evinced among modern women, is one of organised rebellion against God. In Deuteronomy 22:5 we read, A woman shall not wear that which pertaineth unto a man, . . . for all that do so are an abomination unto the Lord." What do women today care for God"s law? They wear men"s clothes, cut their hair, and drink and smoke like men. Their immodest appearance and conduct in private and public are an insult to their Maker, to their sex, and to humanity. The modern woman seems to be bent on trying to see how far she can tempt God and get away with it

    God"s commandment for women is that they "adorn themselves in modest apparel" (1 Timothy2:9).More shameful things are worn on the street now than were worn in the brothels a few decades ago. Modern women seem to have lost all sense of virtue. In their flaunted brazenness, boldness, and nakedness, they are carrying the race down to hell

    The Degeneracy of Mothers Is Suicidal

    Wearing so little clothing, women today outrage all decency. Even grandmothers, who ought to be examples of all that is virtuous, are seen tugging at their loincloth, trying to cover their nakedness. A prominent writer has declared that women will soon be going naked altogether. This has meant hell and destruction to every nation that has tried it

    The modern female has lost all sense of modesty. the shamelessness of many young women is appalling. The older women dress and act like girls. From a distance it is difficult to tell the difference between mother and daughter and grandmother. Elder women should set the standard for the younger and be an example. There is no longer any glory in age or motherhood. Women who smoke and swear and drink are not fit to be mothers of men. They are fit only as companions for the devil. God pity the offspring of all such women. What a monstrosity is a cursing, drinking, smoking, painted, cut-haired mother! She is truly a masterpiece of hell

    A few decades ago, women we now see everywhere in our streets would have been arrested for stark indecency and relegated to the red-light district. The morals of Sodom are becoming those of America

    Lewdness Commercialised

    Satan has succeeded in commercialising his plot to corrupt women and ruin the race on every side. Semi-naked women are exploited to draw trade. Many businesses have commercialised the nudity of women in their advertising. Vile pictures, that a few decades ago were seen only in the brothels and beer parlours, are now flaunted on billboards. The daily press is filled with pictures of naked and sensual women; and suggestive movie scenes take up whole pages of our large-city dailies and comprise the main attraction of most magazines. Today few public ceremonies or festivals are sponsored, unless bevies of almost-nude women in bathing suits are thrust into the vulgar foreground. Even our little girls are turned out on the streets almost naked. These things are undermining the very foundation of our modern civilisation

    A Type of the Fallen Church of Today

    The Lord says, "If a woman have long hair, it is a glory to her" (1 Corinthians 11:15). If long hair is a woman"s glory, short hair must be her shame. Mary wiped Jesus" feet with her long hair. What a beautiful, modest act! A short-haired woman professing to be a follower of Christ disqualifies herself for this act of pure devotion to her Lord. She remains a type of a fallen church, with all her glory gone. Long hair is the Scriptural badge of virtuous womanhood

    Woman"s fall has wrecked many civilisations in the past. It will wreck America also. If God"s Word is true, without national repentance America has nothing left to look for but God"s fiery judgements. For America, it is either a quick return to God and the Bible, or it is God"s judgement on sin as black as that of Sodom. There is a way to escape wrath. Are we willing to pay the price? "Break off thy sins by righteousness" (Daniel 4:27

    "If my people, which are called by my name, shall humble themselves, and pray, and seek my face, and turn from their wicked ways; then will I hear from heaven, and will forgive their sin, and will heal their land" (2 Chronicles 7:14



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/3/15ساعت  1:31 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتگوی علی خلیل اسماعیل با دوستان جوان در مسجد امام سجاد علیه السلام ( قسمت سی و یکم )

    و الصلوة و السلام علی خاتم الانبیاء و المرسلین حبیب اله العالمین سیدنا و مولانا ابی القاسم مصطفی محمد صلی الله علیه و آله و سلم

    اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا 


    اصول کافی در کتاب فضل القرآن ، باب البیوت التی یقرا فیها القرآن حدیثی از رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم آورده است که قرار است در ارتباط با این حدیث به اندازه ی وسعمان  با دوستان جوان و تحصیلکرده گفتگو و مباحثه کنیم .

    وعن لیث بن ابی سلیم رفعه قال : قال النبی صلی الله علیه و آله : نوروا بیوتکم بتلاوة القرآن و لاتتخذوها قبورا کما فعلت الیهود و النصاری .

    وقتی در بحث دشمن شناسی وارد میشوید و میخواهید بعد ها بعنوان دشمن شناس در خدمت اخلاق جامعه باشید و به مردم مومن و فهیم کمک کنید ، باید یک سلاح شناس خبره هم باشید . پیش از این هم گفتم که دشمن آیات و روایات را مطالعه کرده ، نقاط ضعف ما را بخوبی میشناسد ، مناطق رادار گریز را بدرستی میداند . مبادا خودمان را در باد دشمن قرار دهیم و گمان کنیم بسلامت به سر منزل مقصود میرسیم . گول آزادیهای دروغین او را نخوریم که انتهایش چیزی جز سقوط در منجلاب ستمگری نیست . مراقب حواس مان باشیم ، خوب است که در استفاده ی از آنها بیشتر از کمی بخیل باشیم .

    به فرمایش مولایمان در نهج البلاغه عملا ایمان داشته باشیم . که میفرماید : و لا ترخصوا لانفسکم به خود بیش از اندازه آزادی ندهید ، فتذهب بکم الرخص مذاهب الظلمة که شما را به ستمگری میکشاند . اگر قلب ، دل و شکم اینهایی که در دریایی از گناه و عصیان گرفتارند را بشکافید ، غده ای بمراتب بزرگتر از هر غده ی دیگری بیرون خواهید آورد که نام آن ، مداهنه با خود است . وقتی قید و بند را از خودمان برداشتیم و وقتی که از جانمان عقل زدایی کردیم ، نباید منتظر گرد باد باشیم ، هر باد مختصری هم میتواند ما را با خود به اقیانوس گناه وارد سازد . و لا تداهنوا با خودتان ، با نفستان مداهنه نکنید ، سازش نکنید ، فیهجم بکم الادهان علی المعصیة که با همان ادهان و سستی به دنیایی از تباهی و گناه سقوط میکنید .

    ما در زمانه ای قرار گرفته ایم ، که بعضی از گروههای فاسد به هوادارانشان میگویند که : پدرانتان را بکشید . غافل از اینکه رسانه ها پیشاپیش لذت پدر بودن را از پدران گرفته اند . رسانه ها قبل از فرزندان ، پدران را از پا در آورده اند . امروز ما با باصطلاح پدرانی مواجه ایم که فرزندانشان را تنها در شکم ، پوشاک ، پول ، و تحصیلات مهد کودکی و دانش ابتدایی دانشگاه برسمیت میشناسند . و با فرزندانی برخورد داریم ، که تصورشان از خانه رستورانی ، خوابگاهی و مستراحی بیش نیست ، پدرانشان را نیز گارسونهایی میپندارند که محتاج ترحمند . این یک دوئل است . یک دوئل باخت باخت ، که برنده ندارد . لذا هم پدران فرزند از دست داده زیاد داریم و هم فرزندان پدر از دست داده . و لا تتخذوها قبورا خانه هایتان را قبرستان نسازید ، کما فعلت الیهود و النصاری قبرستان سازی خانه ها هنری یهودی است .

    به خانه هایتان نور ببرید ، آیات را یاد بگیرید ، احادیث اخلاقی را برای دختران و پسرانتان بخوانید ، رسانه ها ما را با فرزندانمان بیگانه ساخته اند ، این بیگانگی را از بین ببرید . فرزندانتان را پاره تنتان بدانید . این یک فریضه است . چنانکه حضرت امیر سلام الله علیه به فرزندشان نوشتند : و وجدتک بعضی تو را پاره ی تن خود یافتم و در ادامه فرمود : بل کلی بلکه همه ی جان منی . حتی کان شیئا لو اصابک اصابنی اگر آسیبی به تو برسد ، به من رسیده است . و کان الموت لو اتاک اتانی و اگر مرگ به سراغ تو آید ، به سراغ من آمده است .

    یکی از اسلحه های بسیار خطرناک دشمن که از قدیم الایام برای از کار انداختن خانه و خانواده بکار گرفته است ، فتح سنگر مستحکم خانه است ، با مسکرات و مخدرات . انفجار این مواد آنقدر مهیب و دلهره آور است که در مواردی به چند نسل بعد هم آسیب رسانده است . از مهمترین سلاح هایی است که در شرم زدایی و امحاء حیاء شاید معادلی نداشته باشد . وقتی در دی ماه سال 84 مقاله ی عرق ، یهود و جوانان را نوشتم ، دوستی پیامی فرستاد که بسیار گویاست ، پیام را بخوانید و مقاله ی نامبرده را که در همان ایام در سایت وزین ، معتبر و گران سنگ موعود با نام الکل ، و تربیت نامحسوس یهود و جوانان قرار گرفت را مجدد مورد مداقه و مطالعه قرار دهید .       

    بدهکار مفلسی را گفتند یا طلبت را بده ، یا یکی از این سه کار که می گوییم انجام ده!

     گفت کدام سه کار ؟

    گفتند قتل والدین ، زنا با محرم ‍، شرب خمر!

    اندیشید ، مال که ندارم ‍، پس نتوان داد. قتل والدین و زنا با محرم بس عظیم و نا بخشودنی است ، پس نتوان کرد. اما شرب خمر گناهش کمتر است. پاسخ داد : شرب خمر کنم.

    چون شرب خمر کرد ، مست لایعقل گشت آنچان که ندانست چه می کند ؛ پس هم با محرم آویخت ، هم والدینش را به دیار باقی فرستاد.

     

    آیا دوست خوب من میداند که ساخت ، قاچاق و توزیع مشروبات الکلی از جمله سود آورترین صنایع در خدمت یهود است . و آیا دوست من خبر دارد که یهودیان در میان مشروب خواران از همه ثابت قدم ترند . و آیا دوست من متوجه ی این نکته شده است که غول صنایع مشروب سازی شخصی است به نام ساموئل برونفمن ، که یک یهودی مهاجر به آمریکاست و امروزه دفتر مرکزی کمپانی مشروبات الکلی برونفمن ها ، به نام سیگرام در نیویورک است و در 120 کشور جهان شعبه دارد و فروش سالانه ی آن بیش از یک میلیارد دلار است . و آیا دوست خوب من میداند که از شایع ترین مواد مورد سوءاستفاده در دنیا الکل است . و وابستگان به الکل بیشترین سود را به جیب امپراطوری عرق و شراب سرازیر داشته اند . جدای از اینکه خود را با انواع بیماری های بعضا صعب العلاج مانند سرطان های سر و گردن ، سرطان در دستگاه گوارش ، سکته قلبی و مغزی ، ناتوانی جنسی ، توهمات شنوایی ، فراموشی پایدار ، زخم معده و درگیری مری و کبد درگیر ساخته اند . این مقاله صرفا در صدد بیان مطالب علمی و کارگاهی نیست . نمیخواهد انواع شراب را نام ببرد و ویژگی های مثلا شراب سرخ ، سفید ، گلی ، شراب تقویت شده و شراب شیرین و گازدار را برای خوانندگانش بشمارد . نمیخواهد فقط بگوید که الکل موجود در مشروبات الکلی اتانول نام دارد و مقدار آن در آبجو 5% ، در شراب 10- 15% و در ویسکی و عرق حدود 40% است . 

    حتی قصد ندارد از انواع عوارض جسمانی و روانی حاصل از نوشیدن مستمر الکل بحث کند . اگر چه دانستن آن برای آنانی که لب به شراب و عرق نزده اند لازم است . حتی برای آنانی که مدت کوتاهی است در این دام قرار گرفته اند نیز ضروری است . اما آنانی که عنوان الکلیسم را با خود یدک می کشند قطعا آثار رفتار نامناسب خود را می دانند و اطرافیان با اندکی هشیاری پی به علت پر حرفی ، کم حرفی ، معاشرتی شدن ، گوشه گیری و پرخاشگری ، اختلال در تعادل و ناتوانی در انجام حرکات ظریف را در فرد الکلی به راحتی تشخیص خواهند داد . چرا آدمی خود را گرفتار این مصیبت عظمی بسازد که اگر روزی تصمیم به ترک آن بگیرد نیز با انبوهی از مشکلات از جمله تشنج و تشنج منجر به مرگ مواجه گردد .
        

    امروزه ابلهانی پیدا شده اند که از ساده دلی و بی اطلاعی بعضی استفاده می کنند و الکل طبی را که با نوشابه مخلوط کرده اند و یا متانول که همان الکل صنعتی است را به خورد نوجوانان و جوانان می دهند . آنانی که در شیراز ، بهشهر و احیانا جاهای دیگر دچار کوری ، اغماء و یا مرگ شده اند ، بیچارگانی بوده اند که در دام این نابخردان سودجو افتاده اند .

    آنچه که بر پدر ها ، مادرها ، معلمان دلسوز ، دختران و پسران جوان و همه ی آحاد مردم فرض است توجه به چند نکته است .

    1) تجارت مشروب در سراسر دنیا در دست یهودیان است . هنری فورد در صفحه ی 205 یهود بین الملل می گوید : John Foster Fraser در کتاب The Conquering Jew که در سال 1916 توسط شرکت Funk Wagnalls Company منتشر شد می نویسد : یهودیان اربابان تجارت ویسکی در ایالات متحده اند و 80% از اعضای انجمن ملی فروشندگان مشروبات الکلی یهودی هستند . هنری فورد در 4 صفحه ی بعد از نوعی مشروب تغلبی و نوعی معجون فاسد به نام Nigger Gin که باعث تمرد و بی قانونی عجیب در میان سیاه پوستان می شد نام می برد . سازنده ی این جین شخصی یهودی به نام Lee Levy است . آقای Will Irwin این نوع جین را بزرگترین شرارت در تاریخ داد و ستد توصیف می کند . او می گوید : این نوع جین ارزان بود و بر چسب روی شیشه اش القاءآت شهوت انگیزی را تصویر می کرد و با عکس های بسیار وقیح و شرم آوری از زنان سفید پوست تزیین شده بود . آقای ایروین می نویسد : من این نوع جین را هرگز در بار هایی که ورود سیاهان به آن ممنوع است مشاهده نکردم .


    2) همه باید بدانند که مسکرات و مشروبات الکلی از جمله سمومات تدریجی الاثر است . ممکن است با یک بار یا دو بار نوشیدن خون فاسد نشود و کاهش فشار خون پدید نیاید ، حنجره متورم نشود و صدا خشن نگردد ، ممکن است در مرتبه ی اول تورم در پلک های چشم قابل رویت نباشد و حرکات جلف و فساد اخلاق آشکار نگردد ، اما در استمرار آن قطعا علاوه بر موارد فوق شخص الکلی دچار جنون خمری ، سلب اراده ، خودکشی ، دیگر کشی و بی عفتی و بی ناموسی خواهد شد .

    3) نویسنده ی کتاب نفیس صد مقاله ی سلطانی می فرماید : تمام انبیاء از آدم تا خاتم از جانب خدا ماموریت داشته اند تا با هر چیزی که مخدر عقل و باعث زوال آن شود مبارزه کنند و از امام جعفر بن محمد الصادق (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) حدیث می آورد که این دو عزیز فرموده اند : « ما بعث الله نبیا قط الا بتحریم الخمر » . همه ی پیامبران شراب را حرام دانسته اند و به حرمت آن حکم داده اند . آنانی که ناجوانمردانه به خاطر سود مادی برای جوانان ما از مزایای مصرف مشروبات الکلی شعر می سرایند ، موجودات حقیری اند که فردایشان را به امروز و آخرتشان را به دنیا فروخته اند .
    اما جوانان ما باید این گفته ی هنری فورد را در صفحه ی 186 یهود بین الملل آویزه ی گوش خود کنند که بسیاری از القاءآت پنهان و ناشناخته در زندگی ما ، منشاء یهودی دارند .

    نمی توانم ارادتم را نسبت به هنری فورد پنهان کنم . کتاب یهود بین الملل پر است از نکته ها و دقائق ، در صفحه ی 200 آقای فورد می گوید : مردم همان گونه اند ، که تربیت می شوند . و امروز در جامعه ی جوان ما چه کسی است که متوجه ی تربیت نامحسوس و فراگیر یهود نشده باشد . این قانون مدون یهود است . کافیست نگاهی به بندی از پروتکل شماره 9 دانشوران یهود بیاندازید ، می گوید : ما جوانان غیر یهود را با آموزش اصول و فرضیاتی که از نظر ما کذب محض است ولی خود آنها را القاء کرده ایم گیج و گمراه ساخته و روحیه ی آنها را تضعیف کرده ایم . آقای فورد در صفحه 201 یهود بین الملل به نکته ی دیگری اشاره می کند . او می گوید : هیچ چیز خود به خود مورد پسند عامه قرار نمی گیرد . به اعتقاد او نوعی کوفتن مکانیکی محض بر اذهان مردم باعث ایجاد علاقه ی کاذب می شود . کوفتنی که چند سالی است در ایران با انواع فیلم ها و سی دی های مستهجن صورت گرفته است . چه کسی ورود انواع تصاویر محرک عصب های شهوانی را انکار می کند ؟ و چه کسی می تواند ورود و قاچاق انواع مشروبات الکلی را منکر شود ؟ و کیست که نداند « الانسان حریص علی ما منع منه » . قاعده ای که استاد شهید مرتضی مطهری می فرماید : درست است انسان بر آنچه که از او منع شده حریص است ، به شرطی که نباشد و عرضه نشود . اما اگر عرضه شد آن هم به صورت ارزان و مجانی و تبلیغ هم شد ، پر واضح است همانی می شود که آقای فورد در صفحه ی 200 یهود بین الملل می گوید . « تجارت مشروبات الکلی را کاملا آزاد بگذارید تا جامعه ای میگسار و عیاش به وجود آید » .

    4) پدر ها و مادر ها و همه باید بدانند که دشمن همه را نشانه گرفته است . جرج واکر بوش ، رییس جمهور ایالات متحده خود را در جنگ می داند . تصمیماتی متناسب با زمان جنگ را اتخاذ و ابلاغ می کند . کسی گمان نکند که آتش دشمن به سراغ او نمی رود ، تیر و ترکش گلوله های دشمن به او و خانواده ی او اصابت نمی کند . امروز باید بسیار با دقت و ظرافت رفتار کرد . دشمن از کوچکترین روزنه نفوذ می کند . اولین اشتباه شما ممکن است آخرین اشتباه شما باشد . اگر در میدان مین قرار گیرید چگونه قدم برمی دارید ؟ فکر کنید که در میدان مین هستید . هر کلام ، هر نگاه و هر آوایی را مینی بدانید که ممکن است هر لحظه منفجر شود . بنگرید چه آهنگ و چه فیلمی را نشان دختر و پسرتان می دهید و چه سایتی را به او معرفی می کنید . چه کتاب و مجله ای را برای او می خرید . همانطور که مراقبت می کنید تا خورد و خوراک پاک و بدور از آلودگی را برای آنان فراهم سازید . امروز هر قوطی مشروب حکم گلوله ای را دارد که قلب مصرف کنندگانش را نشانه گرفته است . امپراطوران عرق و شراب که آن سوی آبها نظاره گر شما و فرزندانتان هستند ، فقط به پول و سود فراوانی که عایدشان می شود شادمان نیستند ، دلخوشی اصلی آنها این است که هورمون شرم و حیاء و پاکدامنی را از نسل جوان ما که باید مولد و سازنده ی ایران عزیز باشند ، گرفته اند . هر آدمی حتی با ظریب هوشی پایین باید بفهمد که وجود آبجو های رایج در اروپا مانند هاینکن ، توبورگ و افس تا ودکا های ابسولوت و انواع ودکا های روسی ، ویسکی هایی مانند گرانت و شراب در دست عوامل توزیع کننده و بعضا جوان نمی تواند بدون برنامه و پشتیبانی باشد . شک نکنید که پادشاهان عرق و شراب همانقدر که از مقیدان به حرمت شراب متنفرند ، از مصرف کنندگان عرق و شراب نیز متنفرند ، لکن از گروه اخیر به عنوان ابزار و طعمه استفاده می کنند . آنان فهمیده اند که در این جنگ نامحسوس ، کشتن و شهید کردن ، ایجاد ترس و وحشت شاید خیلی کارساز نباشد ، بهترین روش را زخمی کردن و در جامعه رها کردن می دانند . تصور کنید هر خانواده یک زخمی داشته باشد ، کل خانواده از هر نظر مشغله خواهد داشت . زن جوانی که شوهر الکلی دارد ، فرزندی که قرار است متولد شود ، دختری که گرفتار الکل شده است و پسری که تصمیم به ازدواج با او دارد . معجونی از ناگواری ها . بی علت نیست که در فرهنگ دینی ما از شراب و عرق به عنوان ام الخبائث نام برده اند .

    5 ) دوست جوان من ، ما مکتب و آئینی داریم که به عقل و توانایی های آن فوق العادة احترام می گذارد . در اولین حدیث از کتاب کافی شریف خداوند خطاب به عقل میکند و می فرماید : به عزت و جلالم سوگند که « ما خلقت خلقا هو احب الی منک » مخلوقی که از تو به پیشم محبوبتر باشد نیافریدم . و در حدیث دوم ، وقتی قرار شد آدم از میان عقل ، دین و حیاء یکی را برگزیند ، آدم عقل را برگزید . آنگاه حیاء و دین گفتند :« انا امرنا ان نکون مع العقل حیث کان » ما ماموریت داریم هر جا که عقل باشد با او باشیم . عقل در معارف دینی علاوه بر اینکه وسیله ی پرستش خدا و سبب کسب بهشت است ، دوست ما نیز هست ، حدیث چهارم کافی از امام رضا علیه السلام می فرماید : « صدیق کل امرء عقله » دوست هر انسانی عقل اوست . دوست خوب من دقت کند که سران پیدا و ناپیدای تشکیلات سود آور مشروبات الکلی با شیطنت آنچه را که شبیه عقل است ، اما در واقع عقل نیست ، را عقل می نامند . و نوعی خدعه و نیرنگ را عقل معرفی میکنند . همان چیزی که در معاویه وجود داشت و امروز در معاویه های عصر حاضر وجود دارد ، که به آن نکرا میگویند و معاویه با آن علی علیه السلام را به شهادت رساند و یزید که صفت بر جسته ی او شراب خواری بود حسین علیه السلام را شهید ساخت . این آئین مقدس برای اینکه کسی و چیزی عقل دوست مرا تباه نسازد و از او دلقکی ناچیز که برای لقمه نانی حاضر شود نزد هر بی سر و پایی دم بجنباند ، نسازد ، احکامی را در ارتباط با این مسکر ویرانگر بیان داشته است . که جهت اطلاع و یادآوری مواردی را متذکر میشوم .

    الف ) فروش مشروبات الکلی در خیابان ، مغازه ، رستوران و هر جای دیگر حرام است .
    ب ) نشستن بر سر میزی که در آن شراب وجود دارد ، چه میز دیپلمات ها باشد و چه میز مهمانی های خانوادگی و یا مهمانی های دوستانه حرام است .
    پ ) کار کردن در رستوران و باغ هایی که با مشروبات پذیرایی میکنند و هر جای دیگر حتی اگر مجبور به سرو مشروبات الکلی باشید جائز نیست .
    ت ) عزیز من مسکر الزاما لازم نیست مایع باشد تا حرام شود و موجب حد گردد بلکه اگر جامد هم باشد استفاده از آن جائز نیست .
    ث ) پسر خوب من و دختر عزیز من ، بعضی ها شیطنت میکنند به تو میگویند که این شراب رقیق شده است و یا اینکه نوشیدن این مقدار از شراب جائز است . بدان که نوشیدن حتی یک قطره شراب هم حرام و از گناهان بزرگ است . دوست من باید بداند که اگر خوردن آبجو و ماء الشعیر (دلستر) موجب انتشاء و مستی خفیف گردد نیز حرام است .
    ج ) برای آنهایی که ذهن دوست خوب مرا وسوسه میکنند و میگویند این حرف ها ساختگی و جعلی است و هیچ آیه و روایتی مبنی بر حرمت عرق و شراب وجود ندارد ، آیه ای از آیات حرمت شراب را می آورم .« انما الخمر ... رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه ».
    چ ) دختر خوبم و پسر عزیزم ، گاهی شده که در جمعی نشسته ای ، تصمیم جدی داری که مرتکب شرب خمر نشوی ولی فکر یهودی شده ای از تو دلیل میخواهد و تو به ظاهر دلیلی نداری ، بدان آنچه برای همه باید در ترک محرمات مطلوب باشد ، ترک به خاطر نهی پروردگار است نه به خاطر علت حکم و مفاسدی که بر آن مترتب است . جدای از اینکه مفاسد فراوان شرب خمر را در همین مقاله ی مختصر میتوانی ببینی .

    6 ) توجه همه ی آنانی که در ایران عزیز مسئولیت فکری ، فرهنگی و اجرایی دارند را به حکایتی که در صفحه ی 122 جلد اول تفسیر نور آمده بهمراه توضیحی مختصر جلب میکنم . شاعری به نام نجاشی که یکی از دوستداران حضرت علی علیه السلام بود در ماه رمضان شراب خورد . به دستور امام (ع) هشتاد ضربه تازیانه به او زدند و بیست ضربه بخاطر ارتکاب گناه در ماه رمضان اضافه زدند ، او ناراحت شد و به معاویه پیوست و علیه حضرت شعر گفت . اطرافیان نجاشی که قبیله ای مهم با تعداد 6000 خانوار در کوفه بودند از علی علیه السلام گلایه کردند که چرا یاران خود را نگه نمی دارد . طارق بن عبدالله ، رئیس آنها با ناراحتی به امام گفت : شما چرا بین دوست و بیگانه تفاوت قائل نمی شوید ، شخصی مانند نجاشی نباید شلاق بخورد ما اینگونه رفتار را تحمل نمی کنیم . ما راه آتش را می پذیریم ولی اینگونه رفتار را تحمل نمی کنیم . امام در جواب او این آیه را تلاوت فرمود : « و انها لکبیرة الا علی الخاشعین » طارق نیز به معاویه پیوست . پایان حکایت . و اما توضیح : چرا امام این آیه را در جواب طارق می آورد ، این آیه در باره ی یهود است ، آنهم درباره ی نماز ، نه درباره ی شراب . آیا امام نمی خواهد بفهماند شرابخواری یک صفت یهودی است و شرابخوار امکان استعانت به صبر و صلاة را نمی یابد . خضوع که ثمره ی خشوع است برای شرابخوار امکان پذیر نیست . استفاده ی امام از این آیه در جواب طارق آنهم در زمان حاکمیت دین و امامت علی علیه السلام آیا نشان دهنده ی آن نیست که یهود برای تضعیف مسلمانان و تخریب جامعه ی مسلمان راهی آسانتر از تزریق شراب در جامعه و تبلیغ شرابخواری ندارد . و امام با مجازات نجاشی که اولا دوست امام است و در ثانی شاعر است ، یعنی کسی است که زبان گویا دارد ، شنونده دارد و احتمالا طرفدارانی ، به همه ی حاکمان حکومت های مردمی و مذهبی می فهماند که مبادا در مبارزه با این پلیدی کلیدی کوتاهی کنند . امام می فهماند که در این مبارزه نباید شلاق عدالت را فقط بر پیکر یهودی زده های بی زبان فرود آورد بلکه همه ی آنانی که توانایی استفاده از امکانات وسائط ارتباط جمعی را دارند ، سایت دارند ، روزنامه و مجله دارند ، میتوانند از طریق رادیو و تلویزیون صدا و تصویرشان را به خانه ها بفرستند نیز در صورت ارتکاب شرب خمر باید شلاق عدالت را بچشند .

    7 ) همه ی مجامع ای که از شلاق خورده ها و گناهکاران حمایت می کنند و فریاد وابشرا سر می دهند ، را به مطالعه ی بندی از پروتکل شماره ی 23 دانشوران یهود دعوت می کنم ، آنجا که می گوید : « زمانی که ما به قدرت برسیم ... شرابخواری را طبق قانون ممنوع اعلام می کنیم . کسی که مشروب می خورد ، تحت تاثیر الکل به حیوانی درنده مبدل می گردد . لذا ما این را جنایتی علیه بشر تلقی کرده و شرابخوار را مشمول مجازات قرار می دهیم » .

    ادامه دارد .....



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/9ساعت  5:10 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]