سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم
حاکمیت شیعه ، چالش یهود
بزرگداشت عارف جوان مرحوم ایلیا پطروسیان .

سخنرانی علی خلیل اسماعیل در محفل صمیمی هیئت خاتم الانبیاء

10) دوستان صمیمی من ، از کلیدی ترین عقائد شیعه که هیچ شکی در آن نیست ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است ، و لو اینکه یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد . قطعا ظهور امام علیه السلام زمینی است ، همین زمینی که ما بر آن زندگی می کنیم .
11) خشن نشان دادن ظهور امام از حقه های یهود است . اصلا راز غیبت امام به خاطر عوامل یهودی دستگاه حکومتی غاصب بوده است .
12) کلمه ی غیبت از رازآلودترین کلمات است که متاسفانه گاهی راز حقیقی این کلمه نادیده گرفته شده است . خون ریزی و حاکمیت تحمیلی نیاز به این همه زمان ندارد . راز غیبت را در آگاهی جستجو کنید .
13) آن ظهور کبری که آن را ظهور دانائی می نامم ، نیازمند ظهور صغری است که من آن را نهضت آگاهی بخش می خوانم . لذا بسط و گسترش مباحث معنوی و مهدوی بویژه در بین جوانان از جمله راز های کلمه ی غیبت است . آنچه یهود را متزلزل می سازد بمب ، خمپاره ، موشک ، هواپیما و ... نیست . در عین اینکه اینها مهم و وظیفه ی حاکمیت شیعه ساخت و تهیه و نگهداری پیشرفته ترین سلاح های جنگی است .
14) باید دانست حاکمیت امام زمان علیه السلام برای محل خاصی نیست ، امام تصمیم ندارد حاکمیتی محلی تشکیل دهد . لذا آن آگاهی که باعث خشم یهود است ، آگاهی جهانی است . شیعه و غیر شیعه باید در حدی از آگاهی معقول قرار گیرند .
15) کتابی به نام خاورمیانه جدید از شیمون پرز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی منتشر شده است که به تاثیر انقلاب اسلامی در میان ملت های مسلمان اعتراف می کند ، او می گوید : خط مشترکی که منطقه خاورمیانه و منافع قدرت های بزرگ را در این منطقه تهدید می کند ، رشد اسلام گرایی و آرزوی ملی های مسلمان منطقه برای تشکیل حکومتی بر پایه باور های دینی و اسلامی است . در بیان شیمون پرز حقه ای نهفته است . او می خواهد الغاء کند که صدای انقلاب اسلامی و ظهور صغرا و نهضت آگاهی بخشی به اروپا و آمریکا نرسیده است .
16) انقلاب فقیران آگاه و سخنان ژاک شیراک بعد از 19 روز از عدالت خواهی مردم در شهر های فرانسه نکات قابل توجهی داشت . شیراک بنابر آنچه که بی بی سی گزارش کرده است ، عدالتخواهی فرانسه را بحران معنا می نامد . 19 روز نا آرامی گسترده ، میلیارد ها یورو خسارت ، هزار ها اتومبیل و خانه دست خوش حریق ، هزاران مامور امنیتی حیران و سرگردان ، بازداشت های گسترده ، صد ها و صد ها خبرگزاری و خبرنگار شوکه شده چیزی که در دنیا منتشر می شود این است که در فرانسه بحران معنا وجود دارد ، شیراک از کشف حجاب ضخیم نیم قرنی چیزی نگفت . پر واضح است که کشف پوشش دروغین حداقل نیم قرنی بر بی عدالتی و مهد تمدن نشان دادن فرانسه ، طوری که کمتر کسی گمان به وجود فقیری در آن داشت ، کاری نبود که از رسانی های تحت سلطه یهود بر آید ، نیم قرن پوشش کاذب در مدت 19 شب قیام فقیران بر آب شد . شیراک گفت که باید با سم مهلک تبعیض نژادی علیه اقلیت های قومی مبارزه شود . اما شیراک نیز از حقه ای بزرگ استفاده کرد . او نگفت که مردم فقیر به حدی از آگاهی رسیده اند که می توانند در مدت بسیار کوتاه تمامی تبلیغات دروغین نیم قرنی را نقش بر آب کنند . شیراک نگفت این آگاهی از کجا نشآت گرفته است ، متاسفانه تحلیلگران مرعوب هم چیزی برای گفتن نیافتند .
17) شک ندارم که این سخن واین برگر وزیر سابق دفاع آمریکا ، که گفت : انقلاب اسلامی مردم جهان را به یاد این گفته ی مسیح علیه السلام انداخت که زندگی انسان در آب و نان خلاصه نمی شود ، در دلهای مردم و در باطن آنان نفوذ کرده است .
18) نمونه های زیادی از آگاهی معقول در رفتار و اندیشه مردان و زنان غربی یافت می شود . راشل کوری و ادواردو آنیلی و هزاران هزار نفری که گمنام فریاد عدالت خواهی آگاهانه سر می دهند ، از این خیل اند .
19) همه ، مخصوصا دوستان جوان من بدانند که : صهیونیست ها آمریکا را سرزمین خود می دانند . نفوذ در جایی که یهود بیشترین کار را انجام داده است ، چیزی جز فضل و عنایت پروردگار نیست ، تسخیر باطن مردم آمریکا ، آن هم قشر نوجوان و جوان است که خشم یهود را سبب شده است .
20) و اما در ایران متاسفانه تفکر یهودیگری ناآگاهانه در بعضی از روشنفکران و بعضا مسئولان فکری و فرهنگی که البته نمی توان برای تعدادی آگاهی را در نظر نگرفت ، بعلاوه کنجکاوی هایی که از باب الانسان حریص علی ما منع منه که در بعضی از بزرگتر ها صورت می گیرد و به جوان ها و نوجوان ها هم سرایت می کند ، دست به دست هم داده و ما بعضا شاهد از دست دادن صفا و صمیمیت دوستانمان هستیم . ولی در ارائه ی این ناپاکی و در بیان این زشتی نیز با حقه ای کثیف روبرو هستیم . و آن حقه این است که آمار زشتی جوانان ما را بزرگ جلوه می دهند و در مقابل زیبایی های معنوی جوانان پاک سرشت ما را که هر کدامشان چند ده برابر ارزش و اعتبار دارند را ناچیز و یا بطور کلی نادیده می گیرند . آنان تصمیم دارند از این شیوه برای خسته کردن ما و در نتیجه تسلیم شدن در مقابل خواسته های شرم آورشان استفاده کنند . من کمتر دیدم کسی متوجه این حقه ی رذیلانه و مزورانه باشد .
21) اگر کسی در دور دست پاکی پیشه کند ، شیطان نعره می زند . و اگر در نزدیکی شیطان گروهی به معنویات روی آورند ضجه ی شیطان شنیدنی است . بعضی که می خواهند غرب را برای ما معرفی کنند ، از زشتی های آن آمار می دهند ، زشتی های غرب پیروزی ما نیست ، نشانگر تلاش یهود است ، هر چه قدر معنویات در غرب و در جوانان و خانواده های غربی بیشتر شود ، سقوط یهود نزدیکتر می شود . روی آوردن به پاکی و طهارت روح ، چالشی بس بزرگ است که یهود بواسطه ی انقلاب اسلامی در ایران گرفتار آن شده است . منتهی ما بخاطر نداشتن امکانات تبلیغاتی گسترده ، عدم آموزش صحیح در امر ارتباطات ، بکار نبردن زبان های خارجی ، برخلاف سخن باطل آنها که در مدت بسیار کوتاه چند ساعته که به ما می رسد ، سال های زیادی طول می کشد تا اندیشه و تفکر معنوی ما به آنان برسد . ولی همانطور که گفته اند ، خورشید پشت ابر نمی ماند ، امروز بشر نظاره گر طلوع خورشید فروزان انقلاب اسلامی در سرزمین غرب است .
22) دوستان خوب من هیچ می دانید طی چند سال اخیر تلاش برای به انحراف کشاندن مردم در غرب و به تبع در شرق دو برابر شده است ؟ آیا می دانید 91 در صد برنامه های کمدی ، 87 در صد درام ها ، 73 در صد مجله های خبری و 41 در صد نمایش های واقعی حاوی مطالب مستهجن جنسی است ؟ آیا می دانید چه گروهی به رشد نیمه خانواده ها تحریک می کند ؟ آیا می دانید چه تفکری تنفر از جنس مخالف را بطور فزاینده ای در این چند سال اخیر رواج داده است ؟ آیا می دانید چرا هم جنس گرائی ارزش قلمداد شده است ؟ آیا می دانید اداره دختر های تلفنی با چه کسی است ؟ می دانید چه سازمان ها و گروه هایی به ربودن دختر بچه ها و پسر بچه های عمدتا فقیر می پردازند ؟ و آیا می دانید عاقبت این بچه ها به کجا می انجامد ؟ آیا می دانید فاحشه خانه هایی که با استفاده از مردان فاسد به زنان سرویس می دهد از آن کیست ؟ چرا زنان خانه دار با گستاخی به خیانت به همسرانشان تشویق می شوند ؟ چه باند و فرقه ای شیشه ، تینا ، نازی کراک ، مث را به دست جوانان می دهد ؟ آنقدر فعالیت های علنی و آشکاری وجود دارد که بخاطر حجب و حیاء از گفته ی آنان معذورم ، شما به درستی عوامل و دست اندرکاران و علت این همه تلاش را می دانید .
23) در میان این همه تلاش رسوا ، توجه شما را به آماری از رادیو فردا جلب می کنم که با اشاره به مقاله ی آقای دیوید بروکس در نیویورک تایمز ، می گوید :
الف) جوانان آمریکایی نسبت به رابطه جنسی محافظه کارتر شده اند .
ب) آمار حاملگی نوجوانان زیر 18 سال در 15 سال گذشته یک سوم کتهش یافته است .
پ) سقط جنین نوجوانان زیر 18 سال در 15 سال گذشته یک سوم کاهش یافته است .
ت) دختران زیر 18 سال 32 در صد کمتر از سلبق ، بچه دار می شوند .
ث) نوجوانان آمریکایی برای تجربه جنسی ، سال های بیشتری صبر می کنند .
ج) در صد نوجوانان 15 ساله ای که تجربه جنسی داشته اند به طرز قابل ملاحظه ای پایین آمده است .
چ) از شمار شرکای جنسی نوجوانان کم شده است .
ح) 50 در صد از دانش آموزان دبیرستان ها خود را باکره معرفی کرده اند ، 20 در صد بیشتر از 15 سال پیش .
خ) بروکس در نیویورک تایمز ادامه می دهد : شمار نوجوانانی که رابطه سکسی آزادانه و بدون عشق جدی را غلط می دانند بیشتر شده است و شمار آنهایی که باور دارند تا رسیدن به سنین بزرگسالی باید از سکس پرهیز کنند ، نیز بیشتر شده است .
24) بی علت نیست که یهود در ماجرای برج های دو قلو ی تجارت جهانی خود زنی کرد ، و با دستپاچگی و شتاب در دوئلی شرکت جست که تنها بازنده ی آن خودش است .
25) البته اگر کسی منکر تلاش شهوانی عوامل شیطان در سرزمین های اسلامی و بویژه ایران عزیز با انبوه جوان باشد ابله ای بیش نیست ، که لازم است پدر ها و مادر ها و خود جوانان مراقب باشند که پاکی شان دست خوش حادثه نشود ، و بر مسئولان فکری و فرهنگی است که با جدیت و ایمان به آینده ی درخشان یاریگر مردم با ایمان باشند . و همه باید بدانند وقتی بلا نازل شود ، زشت و زیبا نمی کند . فرزند شما ، دختر شما ، پسر شما ، همسر شما نیز در معرض خطر قرار می گیرد .
26) در پایان آنچه که مهم است و باید روی آن پافشاری و اصرار داشت نفوذ انقلاب معنوی امام خمینی تا قلب دشمن است ، آمار ارائه شده در نیویورک تایمز موید نظر کنت پولاک نویسنده ی کتاب معمای ایران است ، او می گوید : آمریکا در برابر انقلاب اسلامی خلع سلاح شده است .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/9/23ساعت  12:47 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]