سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستانی که مطالب ما در باره آلفرد چارلز کینزی معروف به دکتر سکس ، کسی که با نظرات سخیفش به طبقه ی متوسط قبولاند که بسیاری از اعمال جنسی سنتی که ممنوع قلمداد میشد ، اعمالی عادی اند . کسی که زمینه ی گناه زدایی از حریم خانه و خانواده به نام او نوشته شده است . کسی که در بیان خانم سو الین براودر پیوسته در کتابهایش به حیوان انسانی ارجاع میدهد . کسی که در تعریف خانم مارگارت مید جمعیت شناس آزادیخواه فردی است که در اعتقادش از نظر اخلاقی هیچ تفاوتی نیست که یک مرد با یک زن رابطه ی جنسی داشته باشد یا با یک گوسفند .  و همان کسی که روزنامه ی شرق او را در تاریخ پنجشنبه 19 مرداد 1385 بعنوان استاد دانشگاه که تحقیقات گسترده اش در رابطه با رفتار جنسی انسان همواره مورد استناد علمای پزشکی بوده است ، معرفی میکند . مطالعه کرده اند . دعوت میکنم  خبری که امروز 15/5/1386 در سایت های خبری منتشر شده است را بخوانند . ما از سایت خبری فردا www.fardanews.com کد خبر : 31446 برایتان میآوریم .

عذرخواهی از افکار عمومی، کمترین انتظار از یک روزنامه صبح

یک روزنامه صبح در مصاحبه با زنی که از دست اندر کاران یک مجله فارسی چاپ ترکیه بوده که در آن با انتشار مقالات، عکس و مشاوره، همجنس گرایی ترویج می شود، حساسیت افکار عمومی و محافل ارزشی را برانگیخته است.هرچند مسئولان روزنامه مذکور پس از اطلاع، مصاحبه مذکور را از نسخه اینترتی روزنامه حذف کرده اند اما افکار عمومی منتظر عذرخواهی از طرف مسئولان این روزنامه می باشند.
یکی از روزنامه های معتبر صبح گفت و گوی عجیب و تأمل برانگیزی را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار «فردا»، مصاحبه کننده این روزنامه با زنی که در کانادا زندگی می کند و خود را «شاعره و نویسنده» می داند، مصاحبه کرد.
«س.ق»، در حالیکه فساد، بی بند و باری و همجنس گرایی را در اشعار خود تبلیغ می کند ، اظهار می کند که در اشعارش «اخلاق گرایی» وجود دارد!
در این گفت و گو، وی خواستار آن شده که مردان بتوانند مادر فرزندی بشوند. «س.ق» ادامه می دهد: « محکومیت در قالب جنسیت، قراردادی و انعطاف ناپذیر بون مرزبندی های جنسیتی، غیر اخلاقی است!»

روزنامه مذکور بدلیل نامناسب بودن تصاویرش، از وی تصویری منتشر نکرده است.

خبرنگار روزنامه مذکور نیز، سئوالات خود را تحت تاثیر ایشان تنظیم نموده بودند. بطوریکه این خبرنگار گفت: « فکر نمی کنی این یکی از جزایر نامکشوف زبان ماست که هنوز به آن پرداخته نشده؟ اینکه مرد هم مثل زن انسان است و می‌تواند مادر باشد. می‌تواند زن باشد. همان طور که زن در زبان می‌تواند مرد باشد.» این زن می افزاید: «شاید از جزایر نامشکوف زبان ما باشد، اما در جهان کشف شده است.»

این زن، از دست اندر کاران یک مجله فارسی چاپ ترکیه می باشد، که علنا در آن با چاپ مقالات، عکس و به اصطلاح مشاوره، همجنس گرایی ترویج می شود.

گفتنی است، مسئولان روزنامه مذکور پس از اطلاع از این اقدام مصاحبه مذکور را از نسخه اینترتی روزنامه حذف کرده اند. با این وجود افکار عمومی جامعه متدین ایرانی، منتظر عذرخواهی و جبران مافات از طرف مسئولان این روزنامه می باشند.
---------------------------------------------------------------------------------------
( تکمیلی )
به تاریخ 15/05/1386 روزنامه ی مذکور به دستور مقام قضایی بسته شد . آنچه این میان قبل تامل است برخورد با اینگونه برجسته سازیها است . آنانی که منفعلانه و ایجابی به مسائل نگاه میکنند ، خواست یهودیت سازمان یافته و عوامل داخلی اش را برآورده میسازند . و آنانی که سلبی برخورد میکنند دو دسته میشوند . دسته ای که برخورد سخت افزاری دارند و مثلا روزنامه را میبندند و از انتشار آن جلوگیری میکنند . و دسته ای که  نرم افزاری کار میکنند . مقاله مینویسند ، سخنرانی میکنند ، و خلاصه به بهانه ی توجیه توقیف روزنامه و توجیه برخورد سلبی به تجزیه و تحلیل شخص و طرز فکر انحرافی او میپردازند . البته لازم هم هست اما چون اینگونه آگاه سازی ها نیز منفعلانه و از سر ناچاری است ، قطعا نتیجه ای که حاصل میشود ، همانی است که یهودیت سازمان یافته از ابتدا در پی آن بوده است . یعنی ترویج فحشاء و معرفی فواحش و طرز فکر آنان با برچسب قربة الی الله . برای اینگونه موارد باید سازمانی باشد که تلاش های فکری و فرهنگی در زمان اضطرار را مدیریت کند . اگر چنین سازمانی میبود لازم هم نبود که یک سال صبر کند تا چنین موردی پیش آید . همان موقع که به معرفی آلفرد کینزی پرداختند میشد تشخیص داد که اینان چه در سر دارند .    


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 86/5/15ساعت  6:9 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]